söndag 2 maj 2010

Slutet av April...

Hej hej! Kameran är borta men kommer väl fram snart. Som vanligt är de fullt upp men bjuder på några mobibilder från veckan. I måndags fick jag en ny dagmatte. Millan som kommer till mig 2ggr om dagen. Hon har en taxkille som heter Turbo som jag har träffat, men han va nog lite rädd för mig. På valborg var i östhammar och hade lite grillfest. Och har hunnit med och doppat tassarna i havet. Härligt! Fick busa lite med Aldo och Razzel också! Jätte kul! Har inte blivit nån rehab heller! Måste ta tag i de där den här veckan. Positivt är dock att jag inte äter nån medicin och har inte haltat ett dugg! Toppen toppen! O blir förhoppningsvis inget mer heller nu när vi snart kan simma ute en massa.

Så måste jag meddela att på söndag är det njuffeträff på drottningsholm! Om vädret tillåter så håller tummarna för det!!!

Millan & Turbo



Matte och jag myser i solen!

5 kommentarer:

  1. SÖTNOS!!!vilken fin bild på dig och matte :).
    Skönt att höra att du, Ruff, slipper tabletter och ändå kan busa - det ger oss hopp!

    Ha det bra i vårsolen.
    KRAAAAAAAM
    Kerstin & Nemo

    SvaraRadera
  2. Åhhh.. vad fina Ni är matte och Du!! Så glada vi blev att ser Er och att Du Ruff mår bra det blir vi såååå lyckliga över.

    Va rädda om Er

    KRAM!!! Kattie & Gus

    SvaraRadera
  3. En vacker bild på dig och din matte!
    Det bästa var att läsa var att du slipper ta medicin.
    Ha en bra dag
    Kram Iren o Labbe

    SvaraRadera
  4. Hej! Det var en fin bild på dig och matte. Ni får inte glömma tricket. Det vill vi gärna se... Ha en trevlig kväll! /Ing-Mari och Chapman

    SvaraRadera
  5. Hej Ruff !
    Jag ville bara lämna ett par tassavtryck här och hälsa på dig. Jag är nämligen nyinflyttad och har en massa att lära mig nu.
    jag hittade till din blogg med lite hjälp av matte. Hoppas du får en fin dag idag när solen skiner !

    SvaraRadera