tisdag 17 augusti 2010

Massa bilder!

Massa bilder från några sommardagar!


Husse mecka lite med bilen innan vi skulle åka en tur.
men är du inte klar snart?

suck...somnar ju...

Nu är vi påväg!!!

Fläktar sköööönt!

Snyggbild inför kameran

Husse o jag



Ja sen har vi varit till några släktingar och hälsat på i deras sommarstuga uppe i hedemora.


blev inget badande för mig för de va så djupt vid bryggan och de gick inte att gå i. men de va fint :)

Hade flera beundare som klappa och gav mig en massa gott.




var ju bra sugen på att hoppa i.

snääääälla?

Så har jag blivit lite höstsnygg. trimning på fasters företag och OJ så fin jag blev! Tackar Lisa för det!



Dröjde inte länge förrän jag var dreggelfin på bröstet.
Tadaaaa!

3 kommentarer:

  1. Hahaa, ja nog är de släkt alltid Ruff & Nemo :). Snorren hänger ut här också på de flesta bilderna...Tror bara det beror på att de har lite kort förhud, så man får vara noga med att retuschera bilderna bara*fniss*

    Förstår att det blir blandade känslor ang Nemo, vi hade som sagt turen på vår sida denna gång - fast jag tror att Ruff också kommer fixa detta :).
    Det vår sjukgymnast säger att hon personligen upplevt är att Water-walk ger bättre resultat på framben än simning, medan simning är jättebra för att stärka höfter. Vet inte om ni har möjlighet till att gå i en water-walk?

    Härligt med fler sommarbilder - bilbilderna är ju bara för häftiga!!!

    KRAM!
    Kerstin & Nemo

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder och Ruff ser verkligen ut att trivas i bilen!
    Såg att vissa bilder var lite "barnförbjudna", hihi! Nemo har visst också lyckats hamna i den fotokategorin. Våra hanar har också i +1års åldern visat snoppen när de sitter ner - vissa mer andra mindre. Så jag har själv ett antal foton där jag missat att vara framme och sudda innan framkallning, Julkorten till släkten för några år sedan bland annat...
    Men när de väl vuxit till sig så har det inte varit några problem med snoppar på luftning! De är väl förmodligen lite överhettade i den regionen vid den åldern... + att endel hundar som sagt kan ha lite kortare förhud än andra. Men kolla bara så att han inte blir röd eller irriterad om han drar med sig massa skräp på tillbakavägen in.
    Ha det gott och massor med kramar från
    Åsa och Lots of Fun-gänget

    SvaraRadera
  3. Hej! Vad kul att se lite bilder på vad ni haft för er i sommar. Ruff verkar må bra och vad fin han blev efter trimningen. Ha det bra! Hälsningar Ing-Mari och Chapman

    SvaraRadera