torsdag 18 februari 2010

meck i garaget!

hej hej! längesen sist! vad har jag haft för mig då? Inget sim denna vecka, fått lite vila men blir en fortsättning nästa vecka. Om dagarna är jag med Roger och vi tar promenader och busar i snön och här hemma. På kvällarna så blir det bara mys och kel med matte och husse. Jag hoppar upp i sängen en stund och tittar lite på tv med dem. Men det blir ju rätt varmt så jag försvinner ganska fort in till toagolvet som är svalt. Så har vi haft inbrott i bilen. De var i söndagskväll som husse upptäckte det. Som tur(!) hade de inte tagit något, varpå man undrar varför de ens valt vår skrotiga bil men men, ena sidorutan var krossad och de hade rivit runt över allt. Tur för dem så hade de inte rört mina gosedjur som jag har i bak. Iaf kunde husse ordna en tillfällig ruta och igår var vi i garaget allihop och fixade med vattenpumpen på volvon o husse greja lite med sin andra bil. De blev lite långtråkigt men jag fick mig ett smarrig grisöra! Nu ska vi kolla på nya Beck innan de är dags för sängen.


Lite bus med mina gosisar

Stilig kille vid bilen, där håller jag koll.

kelruff

Glad kille

kille som vill kyla sig

Busig kille

Trött kille

7 kommentarer:

  1. Hej Ruff!
    Vilka Svin som går och gör inbrott eran bil och rottar eran grejer, men tur att de hade inte tagit dina gose djur. Tur att din husse kunde ordna en ny sido rutan. Matte tycker att din husses raggar bil ser så fin ut! Visst är det skönt att ta en vilo paus isnöen.
    Ha en trevlig fredag
    Kram Labbe

    SvaraRadera
  2. Tänk att en del har så svårt att skilja på ditt och mitt...

    Hoppas ni får en bra helg, vi myser allt vi hinner både med gammelman och Nemo.

    Kram
    Kerstin

    SvaraRadera
  3. Trist med inbrott...Himlans tur att dom inte hade användning för dina gosedjur!
    Du är ju snygg i alla miljöer, men snyggast är du nog i snööön :)
    Kram på er!

    SvaraRadera
  4. Puuuschhh på Dig Ruff, sötnos!

    Ha det så gott och hälsa matte

    // Kattie & Gus

    SvaraRadera
  5. Fy för tjuvar! Häftigt att du vara med i garaget och hjälpa till!:) Söta bilder på dig!

    SvaraRadera
  6. men ujuj så förbannad man blir ..varför ska de förstöra.. tur ni kunde fixa ny ruta å att inget blev stulet.. vilken tur oxå dina gosedjur var kvar.. jaa energin är inet på topp här..men nu hoppas vi kunna bättra oss å komma igen när våren ska komma ;) men tittar men ut så hmm ser det inte så vidare ljust ut finns ju bara snö snö snö.. mysiga fotton på dej ser så hälrigt ut i snön.. snobben har varit duktig på rehab går på bandet nu 8 minuter.. efter den turen får han överenergi å busig värre men sedan dagen efter ..är han trött värre.. skönt ändå allt går framåt.. så du har lite vila nu då ruff från rehab.. hoppas det inte är ett bakslag bara.. klart du blir trött av å simma ..gillar men det inet så blir ju allt mycket jobbigare ..hopaps så allt löser sig för dej.. må så gott å ah en fin dag å kväll massa kramar å pussar var rädda om er.. // annie benzon snobben å ozzy

    SvaraRadera
  7. Hej!
    det var längesen man hörde något ifrån er.
    Hoppas att allt är bra med er alla.
    Önskar er en trevlig helg!!
    Labbe/iren

    SvaraRadera