söndag 12 september 2010

Njuffeträff

Idag har vi varit på drottningholm och en njuffeträff! Vi höll till på nåt som kallas hundöarna där man får vara lös. Var väldigt många hundar så man får hoppas att alla kan hålla sams.
Jätte kul att få åka dit iaf, fast kan säga att husse höll på och bli tokig på mig innan vi ens var framme. Jag skällde och drog som en tok :) men de är ju inte så konstigt när jag inte får träffa njuffar så ofta och dessutom springa lös. Iaf var vi 6 njuffar där, 3tjejer och 3 killar. Och en massa andra hundar oxå. Var lite orolig över hur det skulle gå egentligen när alla var lösa men de gick faktist riktigt bra. Lekte med en kille som hette Nemo och var 10mån. Vi blev nog riktiga kompisar! Fick ett par tillsägelser av Kenzo men de fatta jag nog inte riktigt. Var och flörta med hans tjej :) Hade iaf en super kul dag men var så trött när vi kom hem. Inget haltande heller så de va ju toppen! Nästa träff är den 26 sep om någon är intresserad!








Nemo&jag


TRÖTT



Kenzo & jag

lyckades bara att lägga till en video, verkar va nåt fel på blogger. blir lite små tjafs på denna när nemo och jag stör Kenzo och Titzie.

2 kommentarer:

  1. SÅKLART att Ruff ska ha en liten Nemo att leka med :) - helt underbart!
    Tänk så det kan bli om man "råkar" kliva upp på någon...

    Ser ut som om ni hade det trevligt i alla fall och det blir nog bara mer fart ju fler träffar.

    HÄRLIGT ATT HÄLTAN HÖLL SIG BORTA!!!

    Kram.
    Kerstin & Nemo

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad kul ni verkar haft det på er njuffeträff, och hundarna verkade ju komma bra överens. Jag hade nog varit lite nervös för att det skulle bli "slagge". Ha det bra!

    SvaraRadera