onsdag 29 september 2010

Vem är björnen i skogen?

Igår var vi ute i skogen en sväng. Mesta för att jag skulle få röra på mig och lyfta på tassarna lite men givetvis blev det lite svampplock oxå! Hittade ett par gula kantareller och massvis med trattisar. Så mycket att vi fyllde korgen på en halvtimme och sen inte orkade plocka nåt mer utan vi bara strosa runt och jag sprang runt som en dåre i skogen och när jag blev lite trött blev det riktigt björn lufsande :) Tur att vi inte mötte någon där ute, hade väl blivit livrädda för jag ser verkligen ut som en bamsebjörn :)


SÅ underbart kul att vara fri i mitt andra rätta element :) vattnet är ju det första :)

4 kommentarer:

  1. Det är nästa kusligt...hur lik Nemo är sin halvbror?! Jag kanske skulle be er lägga ut en film på Ruff på vår blogg :).

    SÅ ROLIGT ATT SE KILLEN SPRINGA FRITT. Hoppas att det håller sig stabilt nu, men det borde det ju göra...

    KRAM!
    Kerstin & Nemo

    SvaraRadera
  2. Nog ser du ut som en björn där i skogen allt. Men vad du har vuxit sedan senast. Ojojoj, du blir en riktigt stor bamsekille du. En gosbjörn. Hoppas ni gjorde ngt gott av kantarellerna. Här hemma brukar vi steka dem ooch göra kantarellsås eller lägga dem på mackan, stekta bara sådär rätt av. Gott.

    SvaraRadera
  3. Vackraste Ruffnallen i skogen!
    Zelda har precis som Ruff skogen som sitt andra element och vattnet som första. Men hon brukar kombinera det gnm. att trycka ner sig i allt blött hon finner i skogen ;)

    SvaraRadera
  4. Hej, jag har också en hundblogg och jag växte dessutom upp med just en njuffe :) Ruff är supersöt!!

    Mva Anna
    www.novalajnen.blogspot.com

    SvaraRadera