onsdag 26 augusti 2009

BAD!


Gud vad jag bara älskar att bada! Att få känna det svalkade vattnet mot pälsen och tyngdlösheten...
Ännu roligare är det att bada när man har sällskap och i söndags gick jag, matte, Razzel och faster ner till fasters badbrygga så jag skulle få simma och denna gång med faster.
Jag satt precis som matte har lärt mig vid strandkanten och väntade på att NÅGON skulle säga varsågod så jag kunde få springa i och tillslut sa faster varsågod och iväg sprang jag, då fick matte för sig att faster inte sagt varsågod utan trodde att jag smitit i väg så hon skulle förska få tag i mig men haha inte en chans när jag sedan vända mig om hade hon halkat i sanden och låg där och skrattade och varken jag faster eller Razzel förstod vad det var hon gjorde!
Senare idag ska vi åka och gratulera min farmor som fyller år! Hoppas jag får lite tårta då med...
Vi ses snart!

3 kommentarer:

  1. Hej Ruff!

    Så duktig du är! Hoppas att din husse köper mc nästa sommar så du får åka en provtur nästa år.
    Det är väl klart du skall smaka tårta när du skall på kalas! Du blir väl snart ett år?
    ha det bra Labbe

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är det härligt att bada...svalkande o skönt! Hoppas man hinner med lite till innan det blir för kallt!
    Ha en bra helg!

    SvaraRadera
  3. sssssssååå avis jag blir elelr vi rättare sagt bada bada jag vill oxå bada men är ännu niet helt okej i fossingarna fast jag plaskar i dammarna å är lite busig då blir inet matte glad på mej ;) härliga foton ruff kul å se dej simmandes.. har varit mycke omkring oss å inte haft tid å ebsöka dej emn nu hoppas vi allt är lugnare så nu komemr vi nog på besök som vanligt igen..ska läsa ifatt allt vi missat..ha en strålande helg må så gott nospussar från snobben å benzon med matte annie som skratta så gott åt din mattes i sanden..fniss

    SvaraRadera