lördag 29 augusti 2009

Bus med Elvis

Halloj! Har varit hemma med matte idag. Hon är lite hostig så husse fick åka själv ut till östhammar. Jag stannade hemma och höll henne sällskap. Tog en härlig skogspromenad och sen satte vi oss utanför på gräsmattan. Vem kom inte förbi om inte Elvis! Jag satt så fint o vänta medan de gick in på hans tomt. Sen sa matte varsegod och jag sprang dit som en tok! Matte trodde att jag skulle sätta mig vid grinden och vänta men icke! Jag buffade till den två gånger så gick den upp och oj så glad Elvis blev. Matte knäppte massa kort på oss och de fick bli en liten film. Elvis är så jädrans snabb. Hinner ju inte med alls! Får stå och avvakta så att han blir lite trött så ja kan nypa till honom lite.



Haha nu fick jag dig!!!


2 kommentarer:

  1. Skönt för Ruffe att få känna sig liten i storlek med någon *ler*
    Dom leker jätte gulligt ihop som två västa vänner.
    Saknar er denna helg!

    SvaraRadera
  2. hihi så busig du var ruff.. fniss..asså vad sköna ni ser ut ..elvis å du..så kul å ha någon å skojsa med.. såååå stor han var så söt han var..ja precis som du grabben.. superfint filmat var så roooligt å se det.. mer åsnt vill vi se ;) må gott å ha en fin dag... nospussar från benzon å snobben..

    SvaraRadera