lördag 24 oktober 2009

En vecka full med besök!

Hejhej! Längesen sist! Faster har sagt till matte flera gånger meeeen får skylla på att hon har haft fullt upp och lite bloggtorka. Denna vecka har vi haft en riktig besöksvecka! Mormor&morfar var här först och hälsade på. Mycket trevligt och vi fick en tjusig blomma och hela kylskåpet fyllt med god mat. Sen var faster och Razzel här och sovöver för Razzel skulle genomföra MH förra lördagen. Det hade gått SUPER bra så stort grattis till Razzel. På tisdagen var Julia och Kevin här och vännen Karin och på kvällen kom faster, Razzel och Aldo och sov över! För Razzel skulle till Audell med sina kullsyskon och röntgas på tisdagskvällen. Och i går hade vi husses kompis Harri & Jenny här med lilla Emilia. Vi kom riktigt bra överens :)

Vad har vi mer hunnit med då? Jo lite nya leksaker har jag fått! Kommer ni ihåg den där gosedjursserien med hundar man kunde köpa på ica? Matte samlade på dem och nu gav hon med sig. Så nu är de mina, men får en i taget att leka med. Så har vi varit och kikat in lite nya omgivningar. Finns tankar på att flytta, kanske till sommaren. För igår var matte och skrev på sitt ANSTÄLLNINGSBEVIS. Så från och med 7jan är hon förskollärare. Så nu börjar vi tjäna lite pengar förhoppningsvis så vi kan köpa oss en tjusig lya med en STOR terass åt mig att ligga på ;) Jag står ju själv i dagiskö så håller tassarna för att jag får en plats.


Hmm vad är nu detta?

Intressant...

Buskompis!! Ahhh kom igen då!

Ehh vad glor ni på?

Besök av Kevin och Karin

Lilla Emilia och jag myser lite. Hon låg så gärna brevid mig.
Puss puss

Och här sitter jag nu! Brevid matte medan hon bloggar. Härligt med sällskap

6 kommentarer:

  1. ÄNTLIGEN!!!!
    Jätte rolugt när ni bloggar, sper fina bilder och Ruffe tuff ser ju ut som en liten herre på dom sista bilderna.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hallojsan Ruffe!
    Ser att ni haft mycke besök, det är skoj.Så snäll du är som pussar lill tjejen det ser Så gulligt ut. Det var väl på tiden att du fick gosehundarna av matte eller hur?
    Kram Labbe

    SvaraRadera
  3. Åhh kan säga att mian båda pälsmonster blev måttligt avis på din nya lekkompis. Vad härligt att få se bilder på dig igen. <3

    Kram från Kickan, Leo & Kid

    SvaraRadera
  4. Först vill jag säga grattis till matte som har fått jobb!!! Nu blir ni nog rika :))

    Ni har verkligen haft mycket besök under veckan och sötast var ju lilla Emilia och du!

    Ha det gott!
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Hej på Er!

    Så gott att höra ifrån Er.

    Vet Du jennifer! Den sista bilen på Ruff, tycker han är lik sin underbart vackra pappa, såååå fin!! Glömmer aldrig när jag såg Amadeus första gången på en utställning i Västerås.. jag kunde inte sluta titta.. och nu har jag en liten Gus- Amadeus själv.
    Om jag är lycklig??? JAAAA!!

    Kramar till Er & Guspussar från Gus.

    // Kattie

    SvaraRadera
  6. hallloj grabben äntligen ite uppdatering å ntlige kan vi surfa liten stund..vi har oxå haft besök å mycket å göra.. lite bloggtorka oxå ;) hälriga bilder å vad häftigt att hon gav med sig å du får gosedjuren ... vi vill oxå ha nya alla är så slitna..men matte säjer vi får vänta på jultomten å julklapparna ..hmm.. snobben gjorde sig illa å haltar ..å vi var hos vet i går..å det ser inte bra ut alls.. vi är lite depp här nu.. medicin i 14 dar sedan röntgen.. du får hålla tassen att vi inet behöver operera eller att det är samma grej som du gått igenom.. ha nu en hälrig dag må så gott masssssa nospussar från oss alla till dej å din matte.. // benzon snobben å matte annie

    SvaraRadera