måndag 26 oktober 2009

Höstpromenad

Hejhej! Dags för uppdatering igen! Igår var vi ute på promenad borta i Fysinge. Härligt i höstvädret. Lydig som jag (nästan) är så fick jag gå lös. Gick i mina egan värld och funderade och luktade lite grann. Och så fort någon ropade så kom jag illa kvickt. och vet ni vad jag med fick göra? BADA!!! Över en månad sen sist och oj så skoj det var! Sen blev det föning och borstning när vi kom hem och lite tuggande på en super god tjurmuskel! Fast killen i djuraffären sa att en tjurmuskel håller SÅ länge. Inget man äter upp på nån dag inte. Detta trots att han hade sett mig inne i affären och matte ifrågasatte men men. Hade den i kanske en kvart och mer än halva var uppäten. (1m lång). Så nu har matte gömt undan den så jag ska få gotta en annan dag.


Lala..

Ropa någon?

Mysigt att gå här vid vattnet...

Tjusig bild va?

Wiehooo vatten


Pinnhämtning pågång..

Jaga husse för o blöta ner honom

Gnida sig mot matte så hon också blir lite blöt.

Hmm...ville ni inte bli blöta?

5 kommentarer:

  1. Vilka fina höst bilder från er!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Det verkar som om ni haft bättre väder än här hos oss i Skåne. Här har det regnat i dagarna tre. Fina höstbilder! Ha det bra...

    SvaraRadera
  3. Åh vilket härligt bad, blir lite avis och sen gott tuggis, ja vissa har det bra :-)

    SvaraRadera
  4. Åhh ni borinte så långt ifrån oss men jisses vilken skillnad på vädret! Vi har haft regn & har det inte regnat har det varit så fuktigt så det känns som om man klev in i en ångbastu så fort man gick utanför dörren.
    Några fina höstkort har det inet blivit. Skönt att man kan gå hit och kika på en snygging då :D

    SvaraRadera