onsdag 28 oktober 2009

VIP och öppning

HalloJ! har ju lovat att vara mer aktiv här på bloggen så de är bäst att hålla de! Idag ska matte iväg på VIP kväll på Gina tricot i Uppsala. Hennes kompis Linda ska agera levande skyltdocka så hon måste dit o titta. Sen kanske de slinker med nåt litet klädesplagg hem. Så jag ska få tillbringa kvällen med husse! Vi ska ut till garaget där fina bilen står och mecka lite.Verkar aldrig bli färdigt, finns alltid lite små pyssel säger husse.

Påtal om VIP så måste jag ju berätta om fasters nya planer! Tycker att ni alla (som har möjlighet) ska boka in lördagen den 14november. Då är det nämligen öppning för Roslagens Djur-elit i Östhammar. Ett center där det kommer finnas butik, salong,hunddagis, café och fasters alla kurser. Hon öppnar tillsammans med två andra tjejer. Kommer bli toppen de! Dessutom ska det vid öppningen vara en rasparad som man mer än gärna får deltaga i. Matte ska försöka få husse att gå med mig för hon ska hjälpa till i cafét troligen. Tycker verkligen ni ska komma så får ni inte bara vara med om en trevlig öppning utan även träffa mig :) Och med stor säkerhet kommer det komma en hemlig gäst(undrar om ja fick skriva så) men men nu är de iaf gjort!


Har ingen ny film att visa men hittade den här, den är ifrån när vi var och lastade hö.

6 kommentarer:

  1. Busiga Ruffe tuffe!
    Ja husse är tråkig tycker jag... du kanske skulle ha följt med matte och shoppat lite ist *ler*

    SvaraRadera
  2. Hej hej igen:) En så fin hund som Ruff skulle man gärna fotografera:)

    SvaraRadera
  3. Åhh vad kul det låter med rasparad och grejer. Tyvärr jobbar jag den 14 :(

    SvaraRadera
  4. Hade det inte varit så långt så hade vi kommit!

    Ville bara säga att vi provat viltspår,jättekul är det, jag håller mig nog till spår istället för sök..

    Kram på er!

    SvaraRadera
  5. Hade gärna kommit den 14:de men, men....lite långt att gå!
    Himla fin är du där på din härliga höstpromenad, bra att du är lydig också, då får man liksom vara mera lös!
    Ha det bäst!!!
    Kramar

    SvaraRadera
  6. underbar film man blir sååå glad å se er leka å busa.. är för långt för oss oxå åka enligt matte.suck.. men filma å ta massa foton så vi får se hur galet fint det är å hur supermyhsigt kafet är så rä vi ju nyfikna på den heliga gästen..äre tomten som kommr med klappar?? åhhhh vill åka dit å se å träfaf dej .. så himla synd.. må så gott å ha en fin dag krma å nospussar fårn oaa alla.. benzon snobben med matte annie

    SvaraRadera