måndag 5 oktober 2009

Ska till Audell ikväll

Hejsan! Haft en toppen helg måste jag börja med. Bilder från den kommer i veckan! Men måste berätta för er att ikväll ska jag till Lars Audell. Var där för ett par veckor sedan då min gång fortfarande inte har blivit bra efter operationen i våras. Har haltat från och till hela sommaren. Alla har varit oroliga för mig, själv har jag inte märkt de så mycket men iaf fick vi en tid i slutet av augusti. När vi då kom fram skulle husse trava lite med mig, vilket jag knappt kunde. Då var vettens ord "ojoj de här ser inte bra ut" sen fick de röntga om mig, för de hade de ju inte gjort på Albano. Trots att m&h tyckte de då vi var på Albano i juli, men nej de ville de inte för att de fortfarande läkte och jag växte. Vilket Audell tyckte var märkligt.

Röntgenplåtarna visade att jag hade massa pålagringar på båda benen fram. Högerbog röntagde oxå men den var okej. Så fick m&h se en bild av ett friskt ben och de var ju inte alls som mitt. På vetten lät de först som om de bara var att avliva på plats( pratade om det hela på tokigt sätt tycker matte. Skrämde upp henne rejält). Men efter lite förklaringar så blev det ny medicin ett par veckor till. Och funkade inte de ska de spruta in kortison i mitt högra framben. Och idag är tiden inne. Får vi se vad de säger. M&H pratade om de igår och de tyckte nog att jag har varit lite piggare. Vill ju gärna inte trava men springa som en tok gör jag ju mkt oftare nu.

Ni får höra hur de gick imorgon. Har tid sent ikväll!
Trevlig dag för nu ska jag med husse på jobbet!

5 kommentarer:

  1. Vi hålle alla tummar vi har för att det är ett positivt besked ni får. Ruffen är ju' en raring. Många kramar Helena & Buuuusbuster!

    SvaraRadera
  2. Håller alla tassar och tummar.
    att allt är bra!
    Ruffe är en sån cooling och goding.
    Många kramar Labbe & matte

    SvaraRadera
  3. Tänker på dig lille vän!

    Kramiz från Kattie i Enköping

    SvaraRadera
  4. Håller tummarna!
    Bamsekramar från Angelina och Kenzo!

    SvaraRadera