onsdag 11 november 2009

Härliga november

Tjoho! Hyfsat väder har det varit idag. Matte och jag har kikat in rastgården som finns på området. aldrig varit där men nån gång ska väl vara den första. Hadenog varit mkt roligare om jag haft någon o leka med men det fanns otroligt mkt lukter så jag var sysselsatt. Så har jag fått lekt med en rolig flaska fylld med godis. brukar inte bli så mkt kvar av flaskan när jag är klar *hihi* och inte brukar jag få ut godisarna heller för flaskan blir så mosad. Den sista bilden är till min kära faster! Hade tänkt spara den fina dregelstängen till dig men matte trodde inte att du skulle uppskatta det.




Bus!

6 kommentarer:

  1. Du är så fin, Ruff!!! Matte hälsar och säger att du är varmt välkommen hit och jag säger 'skynda dej'!!!

    SvaraRadera
  2. Gosgubbe! Du är ju bara för go.

    Ha det sååå gott

    Kramar från Gus & Matte kattie

    SvaraRadera
  3. Dreggel pelle *ler*
    Tack för bilden den var ju super fin...
    Nästa gång du kommer Ruff kan du ta med dig Razzels matbar hem...

    SvaraRadera
  4. Så söt han är Ruff som tänker på presenter till faster...

    Ha det bra!
    /Kerstin & Nemo

    SvaraRadera
  5. Ha ha ha... Dom där dreggelsträngarna över nosen känner jag igen.
    Han är så himla fin eran Ruff!

    Kramisar!

    SvaraRadera
  6. hahahaaaa så slibbig dregel över nosen liknar benzon du ruff.. men änvärre kan han få till ska du veta så du har å lära tlls du blir fullvuxen ;) så mysig filmsnutt är så kul å se dej leka å busa å tänk att du har egen godisflaska..ska inet visa filmen för nsobben nänä då får han för sig att han oxå ska ha en ;) så kul emd rsatgården ändå fastd et niet var någon kompis där.. dofterna kan du ju nu så då får du veta vilka de är sedan nästa gång.. önskar dej en fin lödagskväll..må så gott lillpralinen å häls a matte att brev kommer från mej så fort jag har lite tid över ;) tjingeling // annie

    SvaraRadera