onsdag 4 november 2009

Spenderar dagarna hos faster!

Halloj! Håller på med mitt examensarbete för fullt nu så har inte haft så mycket tid för Ruff denna veck så han stannade så gärna kvar i östhammar hos sin faster. Så jag får uppdatera. Och faster och jag har ringt om varandra så har knappt en aning om vad de har haft för sig. Det jag vet är att de har jobbat för fullt inför invigningen. I helgen har vi målat och grejat där och Ruff, Aldo och Razzel fick testa hunddagisboxarna. Mycket rymliga var de. Och de är så stort där i lokalen, nu när inte alla grejer har varit uppe så de har sprungit omkring där och latjat med varandra. Men jag har börjat sakna min ruffetuffe nu så åker dit imorgon kväll så blir det en massa mys!

Vem är det nu som ska komma till öppningen den 14 nov? Som ni säkert redan har listat ut på fotot så är det Simon&Tomas som kommer på besök! De har ju ett stort hundintresse och ville gärna medverka på öppningen! Jätte kul!!!



foto: Rickard Eriksson

4 kommentarer:

  1. Vad kul med kändisar på invigningen!gissar att det är ett hunddagis - eller?

    Här är det full fart, Nemo & Baltazhar leker som galningar, speciellt på morgonen...

    Ha det bra!
    Kerstin & Nemo

    SvaraRadera
  2. Emelie & hundarna.6 november 2009 kl. 12:15

    Guu vad roligt! :D

    SvaraRadera
  3. wow sååå häftigt dom är ju bara sååå cooola skulle gärnat velat träffat dom.. matte ser på deras program alltid... ha en superfin dag å lyckönskningar kommer här från oss alla.. kram kram nospusssar i mängder till er alla.. ps matte vill gärna maila dej m en sak..har du lust å höra av dej till oss..ds ps igen tack för ni håll tassarna å tummaran är så glad ni är mina vänner å stöttar oss.. ds // snobben

    SvaraRadera
  4. hallojsan på måndagskvällen..så skönt å veta man har en go och snäll omtänksam faster som tar hand om sin lilla älskling..å så kul de har det då om dagarna de små busfröna.. ..jisses.. där skulle en annan oxå vilja vara å busa hela dagarna ;) lycka till med ditt examensarbete.. förtsår det är bra mycket å plugga för dej.. koncentration till max behövs.. en duktig tjej är du å det går säkert galant för dej jag ska hålla alla tummar för ett toppenbetyg.. tack för mailadressen skriver ner ett mail i veckan till dej ..sk a bara ha lite ledig tid vid datorn oxå ;)

    jo jag såg ju den där ringen jag oxå ..var komemr jag inet ihåg.. men tror det är till mer för just av mage el bringa.. bakbenet kan han nog dra fram å nå .. sååå det är knepigt det där ..men har mailat veterinär idag å hoppas få svar när ev tratt kan tas av :) himla bökigt är det ju för både snobben å en annan ;) tack iaf vännen min för tipset det var gulligt av dej man är så glad när vänner hjälper till med tips ideer och framför allt stöttar när man mår lite dåligt .. jag blir oerhört rörd.. man blir full av ny energi.. å det behövs verkligen.. förstår att ni haft samma problem som jag och snobben nu gå igenom.. jag hopaps sååå att ruffkillen blir helt återställd.. han är ju så fin å go lillpojken..

    önskar dej å lillkillen en udnerbar vecka.. må så gott å lcyka till med arbetet du har framför dej ;) kramar i mängder å nospussar i mängder till pralinen ruff // annie å nuffekillarna

    SvaraRadera