tisdag 22 december 2009

Kärt återseende!

Hejhej! måste börja och tacka för alla grattis hälsningar jag fått :) Värmde mycket! Och för er andra så syftar jag på min examen! Wiehoo äntligen behörig lärare :) Detta har betytt att Ruff som sagt varit hos sin faster hela förra veckan, och i söndags lämna vi honom där då Daniel hade firmafest på Wallmans igår. Ni som inte varit där, åk dit!!! Suveränt! Iaf blev Ruff mycket glad när vi kom i hem i fredags, så det blev en hel del bus och massa pussar!!! Fick även höra att han legat i fasters biabädd i stort sett hela tiden när det har varit dags för att vila/sova. Så en sådan ska införskaffas! Själv önskar jag mig en kamera då jag nyss upptäckte att alla de kort jag tagit den senaste veckan antingen är för mörka eller suddiga. Mycket synd då de var lite examensbilder men men får se vad tomten kommer med!

Daniel ligger o mår lite dåligt nu och jag ska åka och köpa de sista julklapparna innan jag åker hem och gör köttbullar igen. Gjorde en omgång igår men D tyckte de var SÅ goda så blir tvungen o göra fler. Ett tips är att ha i ca 1-2krm kryddpeppar i smeten(500g köttfärs)! Blir juligt gott!!!

6 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Ett stort grattis till din examen!
    Det var ett otroligt vackert foto på dig och Ruff när han vilar sitt huvud i ditt knä.
    kram Labbe med matte

    SvaraRadera
  2. GRATTIS till examen, måste kännas roligt och skönt att vara klar för nya utmaningar:).
    Han är ju bara för underbar Ruff!!!så fina mysbilder...

    GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!
    Kram Kerstin & Nemo

    SvaraRadera
  3. grattis grattis till examen..så skönt att det var avklarat då ;) å så fina bilder det var här.. udnerbart på dej å lilla prlainen.. synd på dina foton..hopaps du kan rädda dom lite i photoshop eller så det brukar ju gå å trixa till det ganska bra.. en nykamera stod inte på min lista emn en mobil fast nu vill jag inte ha den bara önskar att allt blir fridfullt å njutbart i jul å att lileman blir frisk..samt all alla andra små nuffar å vovvar i övrigt som är lite sjuka .. blir friska å krta å piggelina fort så de får busa å ha skoj snarats möjligt..

    ha en underbar julafton... må så gott.. kramar till er alla.. från oss alla.. annie gutte benzon å lillla snobben som hoppas att ruffkillen bla då får en skön å mysig liten biabädd av tomten eller rent av .. av matte å husse ;)

    SvaraRadera
  4. En riktigt GOD JUL till er!!!
    Kram till dej Ruff och din husse o matte!

    SvaraRadera
  5. Stort Grattis till matte!! Hurra, vad du är bra!

    Önskar Er en rilktigt mysig julhelg

    // kattie & Gus

    SvaraRadera
  6. Ps. Vad fina Ni är tillsammans på fotot Du och din fina Ruff // Kram Kattie

    SvaraRadera