fredag 4 december 2009

En dag på salongen

Hej alla glada! Tänk att det redan är december och knappt 3veckor till julafton! Ska bli spännande o få fira min första jul! Och eftersom de snart är jul måste man ju bli julfin. Så i måndags var jag inbokad på fasters salong hos frisör Lina.

Ja först ska man komma upp på bordet....

Sen blev det lite putsning på öronen. Skööönt o faster kom o hjälpte till lite grann. Matte hon bara satt o lata sig på en stol.

Tittut!!!

Arrrhhh, farliga Ruffe!!! Nej då bara skojar lite jag e ju så snäll

Mmmm levergodis...

Nu börjar ja bli trött...


Så snälla Lina lät mig ligga på golvet innan de var dags för badet...

Bada är kul, när de är på mina villkor.

När Lina vänder ryggen till passar jag på att skaka mig =)
Stackars Lina blev nog blötare än jag!

Sen blev det dags för föning.

Bra med ett fönster så man inte missar något där ute i affären
Men hallå där matte! Hur hamna du där?! Du var ju här nyss!
Så här tjusig var jag när ja kom hem till farmor!

Och så här tjusig är jag 3 dagar senare :)


Nästan en exakt lika bild, bara storleken som skiljer

6 kommentarer:

  1. Åh så fin du blev Ruff!
    Och två söta tjejer som är på dej och gör dig fin. Lyckos dig!
    Ha en trevlig helg!
    //Labbe

    SvaraRadera
  2. Matte säger att hon skulle tycka det var jättesköööönt med en hundsalong...Då skulle hon lämna in mej där och inte hämta mej förrän jag var klar! Jäkla snygg du blev!
    Ja snart är det jul och då ska jag kolla om julbocken smakar lika gott som förra året!
    Ha en härlig helg, mys-Ruff!!!

    SvaraRadera
  3. Vilken lyx!måste ju vara underbart att få bli ompysslad på salong...
    Nemo badade tidigare i veckan och dagen efter så luktade han sååå fräscht - ända tills han satte sig i en pinkpöl:)

    Hoppas ni får en bra helg!
    Kram från Nemo & co

    SvaraRadera
  4. Jösses så grann du blev!! Tänka att få åka på salong, då hade vi sluppit att plågas av matte i källaren...

    He en trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. men ujuj såååå ompysslad man blir så mysigt å så fin å go å söt du blev.. assså du rä nite liite bortskämd du ruff..underbart liv du har emd moster å amtte å husse.. skulle nog ebhöva din moster på mina småttingar.. synd det rä så långt å åka..annars hade vi varit där varje dag typ.. dasg för båd aå få sig ett bad här oxå men drar mej för det.. här doftar de då cocos vad har d för go doft efter bad? önskar er alla en underbar njutfull å mysig andra advent.. må så gott.. krma å nospussar från annie benzons å snobbens lilla matte ;) ps så söt å fin å go på sista fotot ja det var ett atg sedan det fotot var taget men lial söt å go är du ju än i dag men kan ju inte låta bli å ge dej massa pussar..så nu är skärmen min totalt dyngsur ;) ..ds

    SvaraRadera
  6. Samarbete med Disney och Santa Buddies?

    Hej,

    Jag heter Nathalie Cano och kontaktar dig på uppdrag av Disney och årets julfilm, Santa Buddies. I år reser valgänget till det magiska Nordpolen.

    I samband med att filmen just gått upp på biograferna har vi valt att ta kontakt med ett antal trovärdiga hund- och filmsidor som vi tror passar för projektet och som vi skulle vilja samarbeta med. Samarbetet går i korthet ut på att du lägger ut information om filmen på din blogg samt att du får möjlighet att lotta ut priser från Disney bland dina läsare. Hur priserna ska lottas ut får du bestämma själv.

    Låter det intressant? Hör i så fall av dig till mig så berättar jag mer.

    Vänliga hälsningar,

    Nathalie Cano
    nathalie@prontocommunication.se
    Pronto på Uppdrag av Walt Disney Studios Home Entertainment

    SvaraRadera