lördag 9 januari 2010

1 år sedan!

Tänk att förra året, den 9 januari 2009 åkte husse och matte och hämtade mig. Gud så tiden går fort fram! De hämtade mig en fredags eftermiddag nere hos kennel matte Angela. Sen gick färden hem till Väsby och upptäcksfärd i min nya lya. Idag ringde Angela och berättade att brorsan Buster är i behov av ett nytt hem. Skulle ju jätte gärna ta hem honom till mig så vi kunde busa hela dagarna! Men vet inte riktigt hur de blir. Så mycket som måste lösas praktiskt säger husse och matte. Dagmatte till två hundar eller dagis är de största problemet. Vill ju gärna men måste fundera nån dag till. Är det någon annan där ute som vill ta sig an min brorsa så kontakta gärna mig då :)

Nu ska jag lägga mig i säcken med min Kong som matte har fyllt med godis.


Liten kille

Brorsan och jag

7 kommentarer:

  1. Hoppas att allt löser sig med brorsan Buster! Tänk vilken tur du hade som kom till din husse och matte!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. VAd är det som har hänt för att han ska behöva ett nytt hem? Han var bra fin iallafall!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Tänk att ett år har redan gått, tiden går alldelse för fort. Varför vill inte ägaren ha han ? Är han helt brun? Han var lika fin som sin brosa Ruff. hoppas att alt löser sig till det bästa för han.
    Kram Iren o Labbe

    SvaraRadera
  4. Ååå, matte vill ha'n....fast hon har ju mej ju!
    Va bra att det verkar lösa sej med dagmatte och sånt, kul om du får andra hundar att leka med under dagarna :)
    Ha det gott, Ruff! Hoppas det löser sej för din brorsa!

    SvaraRadera
  5. Hej på Er

    Skickar en hälsning om att vi hoppas att Ni mår fint allihop oah att vardagen med hundvakt funkar bra för Er.

    Kramar från oss
    // Kattie & Gus

    SvaraRadera
  6. Hej Ruff !
    Kul att hitta fler som bloggar, ja med lite hjälp förstås. Hoppas brorsan får flytta till ett mysigt hem han med.

    SvaraRadera
  7. Hallå!

    Kul att du hittat Willes sida - Vår tidigare hund!
    Hoppas allt är bra!

    Kraaam
    Viveka

    SvaraRadera