lördag 2 januari 2010

2 januari

God fortsättning till er alla! Nyårsafton firades hos faster med en massa god mat och lite lekar. Raketer brydde jag mig inte om fast de syntes och hördes knappt då faster bor lite utanför Östhammar. Idag har jag, matte och farmor varit ute och skottat snö i flera timmaroch till min glädje så kommer det bara mer och mer. Hängde lite i mattes byxben oxå, precis som när jag var valp. Vilka minnen ;)




Älskar att pussas... blir inte riktigt på munnen men vad gör de? hihi







En massa snöig kärlek!!!

4 kommentarer:

  1. God fortsättning på nya året, Ruff!!!
    Glad blir jag över all snöööö ni har!!!
    Din matte ser lite liten ut brevid dej...hihihi...Du är ju så stor o ståtlig! Jag brydde mej inte heller om smällarna, vilket tydligen var bra enligt matte!
    Ha en härlig snöig dag!

    SvaraRadera
  2. GOD FORTSÄTTNING!

    Guuud så fin han är din Ruff!ska försöka skicka ett kort till dig senare, för jag tycker att Nemo är väldans lik din guldklimp...

    Njuffar verkar verkligen ÄLSKA snö, Nemo dyker ner i den så han får alldelens rödsprängda ögon :).

    Ha det bra!
    Kram Kerstin & Nemo

    SvaraRadera
  3. såååå mycket snööööö så kul å få va ute å busa å leka i all denna vita yra.. hihi byxbenen ja de är kul å busa i akta bara så matte inte ramlar å slår sig hon är så liten mot dej grabben.. här har våran matte trillat massa ggr å fått ont i ryggen..å ännu är hon inte bra i den för hon hinner aldrig gå till kiropraktorn (hinner å hinner hon är feg rättare sagt) såååå busa försiktigt nu när du blivit en så stor å fin kille.. så bra hörrö att det är rba för benen oxå å kunna busa i snön slår ju två flgor i en smäll då så att säja.. får vi ha i åtanke oxå för lilleman då frmaöver.. ännu finns snö kvar här oxå..fast matte är sååå trött på den å fryser gör hon oxå bara gnäll gnäll hela dagarna här ;) din mate ser ju ut å trivas som fisken i vattnet hon som är så liten å nätt borde ju oxå frysa i så fall.. hmm.. får nog komma till dej å ha skoj.. god fortsättning önskar vi er å skönt å höra nyåret gick bra (raketerna).. här är det nu en trött matte som sitter bredvid snobben å husse har åkt till veterinär.. håll tummen hårt hårt.. får nog sluta skriva å be mate gå ut med mej så hon får skingra tankarna lite ;) massa massa kramar å miljoner pussar till er båda.. inte snöiga kärleksfulla pussar som era.. nää här bjussas det på rediga slemmiga kärlekpussar..hoppas det uppskattas lika mycket som era :D må så gott ha en superfin å mysig dag.. benzon med matte annie

    SvaraRadera
  4. vad härligt att se dig i snön ,
    är nått visst med bruna njuffar ändå

    SvaraRadera