lördag 30 januari 2010

Min nya handduk!

Nu är vi ute hos farmor igen! Vad massa snö de var här! Har varit ute o skottat en massa, lr jag har väl mest busat *hihi*. Så har vi varit till mormor&morfar en sväng o hälsat på. De lämnar snön på onsdag och åker till thailand 3v. Är inte så avundsjuk, gillar ju snön!

Vågade inte riktigt gå ut på isen när de är så mycket snö.

hej hej på er alla där ute i bloggvärlden!

nu kommer jag o tar dig husse

älskar att pulsa i snön!

men titta här då! min nya handduk! Farmor hade beställt den till mig av en kompis. jätte smart då man kan stoppa in händerna i de stora tassarna och får ett bra grepp! och självklart är mitt namn broderat!

Super fin!!!

8 kommentarer:

  1. Åhhh, så fin handduk!!! En sån skulle Nemo också gärna ha, för har Ruff en så MÅSTE det ju vara coolt att ha...Kanske kan mattarna pratas vid om var det går att beställa en?

    Stor kram!
    Kerstin & Nemo

    SvaraRadera
  2. Oj så fin handduk. En sån skulle jag vilja ha till Chapman också. Du får berätta var/om man kan beställa en sådan.
    Ha det bra!!

    SvaraRadera
  3. ojoj så häftigt nrä du springer i all den höa snön ljuvligt å se dej å du vilken supersnygg handduk,,jisses så smart.. skule vi oxå behöva ett gäng av här.. lite snabbt inlägg från oss i kväll men komemr till er lite senare i evckan oxå så himla bra att du varit iväg på rehab så häftigt att han är bra å är 8 år..hoppas du träffar honom oxå live.. snobben opererad i onsdags .. hade det lite körigt .. blev som sist med blod som rann ut fårn sår å stygn i 2 dygn.. låg på köksgolvet emd lillgrabben blev inet s mcyket sömn .. men nu är allt bättre å vi ska få börja på rehab om ca 3 veckor.. så skönt med positivt besked.. snart hoppas vi han akn va lös å få springa lite fritt var ju s länge sedan ahn fick det.. sorry vi inet hunnit emd er..men hopaps få emr tid vid datorn nästa evcka el om 14 dar.. ha det så himla bra å lycka till emd rehaben nu .. kul ni träffat en som vet vad hon gör.. love you grabben må gott krma å puss fårn oss alla till e r alla annie benzon snobben

    SvaraRadera
  4. Ni har ju nästan lika mycket snö som oss....Det passar väl en lurvig njuffe, kan jag tänka! Mattes njuffe brukade ligga ute mycket och ibland såg man inte var hon var när det snöade....för då hade hon snöat över :)
    SKitfin handduk du har fått, kan ju behövas efter ett långt snörace!
    Ha en bra vecka!

    SvaraRadera
  5. Tjingeling Ruffen!

    Roger här, jag är så glad att få följa med dig ut på promenader nu när jag är ledig på dagarna och hoppas på att vi kan ta lite längre promenixer lite längre fram under våren. framför allt i skogen som jag gillar, Hörs i morgon kl 10. hälsa husse å matte / Din vän Roger.

    SvaraRadera
  6. Vilken mysig handduk ! Jag vill gärna ha en jag med ! Går den att köpa för "en vanlig hund" ?
    Vra du på simträning odag ? Hur gick det ?

    SvaraRadera
  7. Hej Ruff!
    visst är det härligt att plumsa i snö! I lik det. Men matte har tröttnat på snö. Vilken fin handuk du har fått. Din vän Roger värka vara en trevlig Kille som passar dig!
    Ha en bra vecka!
    Kram Labbe

    SvaraRadera
  8. Åh var har din farmor beställt den handduken? Jag skulle vilja beställa en sån till min pappas hund som är hans ögonsten.

    Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!

    Ha en fortsatt härlig kväll!

    SvaraRadera