söndag 7 juni 2009

Bäst att passa på

Hejhej! När vi är hos farmor och over över så har hon en sån där bäddsoffa som man bäddar ut jäms med golvet. Hemma är ju sängen så hög och de är svårt att smyga upp obemärkt. Men här funkar det bra, eller ja jag vet inte om jag går obemärkt förbi, svårt att inte lägga märke till mig men men. I natt så la jag mig i fotändan...sen smög ja mig sakta närmare uppåt och la huvudet på mattes rygg... sen vidare och la hela mig på matte. Så hon nästan ramla ur. Och snäll(eller dum) som hon är så har hon inte hjärta att knuffa bort mig. Men det hade husse. Han gillade inte att ha matte så nära inpå så då fick jag allt maka på mig.





åhh vilken perfekt plats, brevid husse.


ZZzzzz....

3 kommentarer:

  1. Jag vet....det är skönt att sova i sängen....fast det blir varmt!!!
    Zzzzznarka på!!!

    SvaraRadera
  2. Klart du ska få sova i sängen,man ska ha det gott när man är sjukskriven!!!

    Ser då väldigt gott ut!

    SvaraRadera
  3. Åhhhhhh det där såg ju hur mysigt å skönt ut sm helst avis avis en annan får max upp tassen å halva kroppen på sängkanten matte är såååå sträng ajabaja säger hon..nää här äre inga tycka synd grejer om nuffekillar fast tor nog matte har hjärta oxå om jag varit sjuk .. klart man ska sova i sängen då..mjukt å skönt vilandes så man blir fort frisk.. det där gjorde du bra du ruff.. nästa gång får du allt ta upp hela plasten å säja att du sover åt mej å benzon oxå ;) hare bästa grabben ..kram nospusar från snobben

    SvaraRadera