måndag 8 juni 2009

Semester!

Denna vecka har husse tagit ut semester för att vara med mig och för att fixa det sista med bilen! Så ska han hjälpa faster och Niclas att riva deras hus(!) Tydligen är det utbyggnad och förnyelse på gång. Trevligt men rörigt kommer det bli en tid framöver. Stackars faster som är så noggrann och ordentlig när det gäller hemmet. Idag jag suttit vid äppelträdet och spanat på när de jobbar med att riva panel. Matte jobbar denna vecka så hon är hemma i Väsby. Men vi kommer hem på onsdag kväll, för tidigt på torsdag är det dags för rehab igen!
Måste passa på att önska alla mina läsare en trevlig start på sommaren och det är så kul att ni följer min vardag!

7 kommentarer:

  1. Tack för fina ord i vår blogg!
    Det är skönt att höra att det finns fler med samma inställning och det värmer mitt hjärta för varje djur som hamnar i en sån familj.
    Ruff får ett fint liv:)

    SvaraRadera
  2. ahaaaaaa ..din husse å du kan komma hit efter midsommaren .. han har då övat å då kan han ta våran panel oxå.. för husse här ska fixa å trixa med vårt hus den veckan då har nämligen våran husse semester .. han behöver nog hjälp.. två flugor i en smäll är väll toppen ... du kommer hit å lata dej å rehabliterar dej änmera..så kan matte serva oss allihopa... ja jag menar nuffekillar då..fniss.. skämtå sido visst rä du välkommen men kanskenär du rä bättre å kan busa det vore ju toppenkul.. tänk att sommaren är här nu.. ska bli så hälrigt å få njuuta av den ordenltigt har ju alrig upleft en .. så spänannde är det eller hur.. må så gott å du verkar ah bra koll på vad de gör..fortsätt emd det å så hojtar du på dom om de fuskar å tar fr många pausar ;) kramiz från snobben å benzon

    SvaraRadera
  3. Hehe, ja jag hörde att det hade varit riktigt drag på Lunda med mycket bilar =) Låter onekligen som "the place to be".

    Ajaj, ja jag ser att Ruff har opererats. Stackars "liten" ;/ Han ser bra stor ut nu! Vilken gigantisk nalle =)
    Ja det kommer absolut fler utställningar som ni kan glänsa på sen =)

    SvaraRadera
  4. Vad kul att ni hittat till min och Chapmans blogg. Det är alltid kul att läsa andra njuffesajter.

    SvaraRadera
  5. HejRuff!

    Du är så duktig som kollar dom så de gör ett riktig!Så önskar jag er en trevlig semester.

    Kramiz Labbe

    SvaraRadera
  6. Det blev det gröna! =) Tycker absolut du ska slå till på ett! Kan dom gå ut i regnrusket tillsammans nångång å va riktigt snygga!
    Gå gärna in å kika på http://www.divinedog.se/default.aspx d va en kanonsida =)

    SvaraRadera
  7. trevlig sommar till dej med

    SvaraRadera