lördag 27 juni 2009

Svalkande glass

Skit varmt idag!!! Och inte fick jag bada för igår var vi på rehab och det är bra med en dags vila innan man är i vattnet igen. Suck!!! Har bara en eländig fläkt här hemma som svalkar... men matte fick en snilleblixt och ordnade glass till mig!!! SUPER GOD och kan verkligen rekommenderas! Allt som behövs är en plastpåse, vatten och några godbitar. Jag fick godis och korv!!! Fyll en del av påsen och knyt igen och in i frysen ett par timmar. Bara att plocka fram och ge. Kan säga att jag var lite skeptisk först men snart så slicka och tugga jag på glassen och var hel nöjd. Tog en stund men solen hjälpte ju till lite grann. Gör en nu vet jag och släng in i frysen så har vovven din en godbit imorgon i hettan!


usch, inte alls som att bada...

SÅ, nu är vi klara! Släpp ut mig!

Isglass påse

Oj så svalkande!


Mmmm korv och vatten...

6 kommentarer:

  1. Men vilken supersmart matte du har!!!! Ska tipsa min matte om detta=)

    SvaraRadera
  2. Tack för ett bra tips,ska provas, var så säker!!

    SvaraRadera
  3. Mmmm, måste provas.....
    Ha det gott i värmen!

    SvaraRadera
  4. Hihi vad gott det ser ut, bra tips! =)

    Kram

    SvaraRadera
  5. suuuupersmart matte du har ska genast hota på min å be henne göra det där..här svettas man ju snart ihjäl..ska ner till källaren en stund å kyla av mej.. fina bilder sm alltid är kul å se vad du har för dej.. å aha det var inte anette asså som ni träffa utan allans matte ..förstår men dm har vi aldrig sett nite ens på nätet.. h..må gott å svalka nu av dej ordentligt för i morgon blir det ännu hetare.... pussis kramiz från benzon

    SvaraRadera
  6. Men det där ska vi prova, måste vara kanon när det är så varmt ;)

    Kramisar!

    SvaraRadera