torsdag 4 juni 2009

Rehab

Hejhej! Igår var vi ju på rehab. Gick väldigt bra måste jag säga! Men tjejen som vi träffade som verkade super mysig lurade in mig i en låda (är lite svag för levergodis) och stängde dörren! Knaprade i godantro på mina godisar när det plötsligt blev blött under tassarna. Försökte lyfta på dem så gott jag kunde men de bara kom mer och mer vatten så det gick inte att komma undan! Och när man avr som blötast, ja då börja golvet att röra på sig! Så de var bara att gå på. Husse och matte hejade på och viftade med godis. Tycker allt att de borde prova på de där själva! Iaf fick jag prova på 3min två gånger. Nästa vecka ska husse och jag dit igen. Fick även med lite massageövningar och strechingövningar. Så ska vi träna tass så jag kan med bägge och "high five". Tydligen bra för lederna. Så har jag lärt mig ett nytt trick idag! Krävdes endast 3godisar! Var snobben som berättade att han kunde ha en godis liggandes på tassen och invänta ett varsegod innan han tog den. Och vips! Nu kan jag det med! Film kommer imorgon! God natt på er!!!




4 kommentarer:

  1. Tur att du är så cool, Ruff!!! Duktig var du, va' bra att du får träna i vatten!
    Du är så söt!

    SvaraRadera
  2. Super att få träna i vatten! och vilken duktig kille du är, jag är impad!

    SvaraRadera
  3. Det ser ganska kul ut, jag menar, godis och vatten, då måste det ju vara roligt!

    Ha en underbar helg!

    SvaraRadera
  4. Åhh vad du är cool så duktig du är ruff ..vet du benzon skulle prova det där i februari emn så kom något emmellan.. å så blev det inet av..men tror min matet ska fixa tid åt honom i sommar el efter..å kan du då akn ju han oxå.. annars är han en ritkig fegis..hihi.. såååååååååå bra att du lärt dej ett trix till..å det var ju inet svårt eller hur..bara tre försök wow.. dåååå äru lika bra å duktig som mej.. å idag då lärde jag mej mer.. men ännu är jag liite skraj för en av grejerna emn det funkar ändå..jag är liite busig men vad gör man inte för godis..hehe.. ah en fin kväll å sov gott ..det tror jag du gör nu efter den här dagen emd allt vattengående.. puss å kram från snobben

    SvaraRadera