måndag 15 juni 2009

Helgen!

Hejhej! Längesen sist som vanligt! Men jag har haft fullt upp! Varit och meckat med husses bil och tillomed varit på en premiär tur! Härligt va det!!! I lördags var vi på marknad i Östhammar! Bara ett kort varv givetvis eftersom jag inte får gå så långt men kan säga att allt är bättre än att bli rastat på gräsmattan och runt huset! Vi åkte iaf ner tidigt då det inte skulle va så mkt folk. Oj så skoj! Fick ett glädjefnatt och ville visa alla att här är JAG! Så jag skällde ett par gånger och folk vände sig om och sen vet ni vad! Så flyttade de sig lite grann. Vet inte om jag skrämde dem lr vad de var frågan om. Nåja mer plats åt mig :) Fanns en dam som sålde tasshanddukar med broderade hundar på men ingen Njuffe och ingen Berner så jag kunde gett en till Razzel. Talade om hur besviken jag var och hon sa att till nästa gång skulle det finnas. Fast få behöver jag säkert två för mina tassar de växer ju så fort *hihi*







Myser i regnet

Annars har jag mest varit hos Faster. De håller ju på o bygger om huset och det har regnat hela helgen så vi har varit inne. Razzel och jag är väldigt duktiga ska jag berätta. Busar inget inne! Men visst har vi försökt någon gång men faster hon har inte bara ögon i nacken! För hon ser då jämt när jag är på bushumör och närmar mig Razzel.


Lika som bär! eller hur!?


Lånar sängen lite Razzeltrazzel

4 kommentarer:

  1. Aha! Ni har V8:a ni åxå? Här är det stort intresse i familjen för jänkare men tror du jag får åka med? Närå...
    Slempussar fr. Zelda

    SvaraRadera
  2. Åh vilka fina bilder NI tagit!!!
    Dom är verkligen lika fast så olika *ler* Helan o Halvan
    Razzel säger att han gärna lånar ut alla sina saker till sin favvo kusin ;-)

    SvaraRadera
  3. Hihihi...Ruff du är söt du! Min matte har börjat bli rätt irriterad på mej o Elsa....ja, vi busar ju inomhus....Hon tycker att vi river huset! Men den där lilla valpen förstår ju ingenting...;)

    SvaraRadera
  4. Åh, jag åker jättegärna med;)
    Matte hälsar att vår V8:a ä en utsliten 396:a... sitter i en caprice-68:a, men den går och går och går. Precis som en gammal volvomotor=)
    Säger inte mig så mycket, bara jag får åka bil är jag nöjd!
    Slask i örat fr. Zelda

    SvaraRadera