lördag 25 april 2009

Härliga helg

Igår var ännu en dag på förskolan. Fick ligga i bilen nästan hela dagen men det gjorde inget. Finns mycket man kan roa sig med i buren. Jag övade på olika sovställningar, välte vattenskålen 2ggr, tuggade på ett ben, spanade på folk, tuggade på ett mjölkpaket med godis i, såg allmänt söt ut när barnens föräldrar kom och tittade på mig. Ja och när matte kom så blev det två härliga skogspromenader.

Sen åkte vi ut till Östhammar och självklart hem till faster där min Razzel väntade. Jag hängde i pälsen på han som vanligt, och så sprang vi i leran. Bäst att passa på för idag blir det inget bus. Faster ska ställa ut razzel imorgon och så tvätta och göra honom super fin idag. Typiskt alltså, Tur att Aldo finns.

4 kommentarer:

  1. Hej SötRuff!
    Kan tänka mig att du charmar både barnen och deras föräldrar :-) Hoppas att du får lika kul bus med Aldo som du har med Razzel!

    SvaraRadera
  2. Alla som ser dej måste ju bli charmade till tusen...Du är ju så himla söööt!!! Matte vill pussa på dej (jag nöjer mej med att vifta på svansen)
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Glöm inte att anmäla dig till SNK Östras utställning i Norrtälje den 17 Maj :)

    http://www.chevelle.se/snk/index.htm

    SvaraRadera
  4. Halloj underbara Ruff!
    Varje dag som läser om dina bravader blir jag så lycklig och glad över att du har hamnat där du har gjort.
    Ett jätte plus till matte och husse som tar så väl hand om dig. Och du.... är riktigt stolt över dig. Vilken stor kille du har blivit!!!!
    Massa kramar Mamma Pisse (och Gela)

    SvaraRadera