tisdag 14 april 2009

Sladd på viloväg

Hejhej! Nu är livet som vanligt igen! Ni har säkert likt mig haft en underbar påsk men strålande väder! Jag har farit runt och hälsat på farmor, mormor och morfar och morbror och moster. Och kvällarna har spenderats hos faster. Och såklart har vi dokumenterat allt detta men nu har sladden till kameran försvunnit! Och vi har letat och letat och vet inte alls vart den har hamnat. Den är inte kvar i thailand iaf för de korten har vi lagt in. Jaja den kommer väl fram men lite tråkigt, hade ju velat visa när jag är vid havet för första gången! Japp de har jag också hunnit med! Badat tassarna och sen stod de några fiskmåsar och skräna mot mig men de fick jag inte jaga! Trist...

Ikväll ska matte och jag tillbaka till Östhammar och gå på utställningskurs för på lördag ska jag upp till Avesta och ställas ut för första gången. Faster har tränat en massa med mig så nu står jag jätte fint! Tråkigt nog var det inga newfoundlandsvalpar alls mer än jag men det ska bli kul att få en bedömning.

3 kommentarer:

  1. Va' spännande med utställning....I maj ska jag visst också det, men matte tror inte att jag kan sköta mej....vi får väl se!
    Här har vi inget öppet hav än, men det tinar för fullt så jag får ge mej till tåls!
    Puss på dej!

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt med en blogg för söta lilla hunden! =)
    Ja, glassen var från lyktan, alldeles för isig, men det är den ju iofs alltid innan den kommer gång ordentligt.
    Lycka till på utställningen på lördag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej Brorsan!
    Lycka till på utställningen, hoppas du vinner din klass ( men det måste ju gå bra för dig så fina som vi är).
    Hopp & skutt ifrån Buster

    SvaraRadera