torsdag 9 april 2009

Sista kvällen med gänget

I kväll var det min sista natt denna gång hos Razzel, Aldo, faster och Niclas.
Vid 17 tiden kom mamma och pappa och hämtade mig innan fasters hundkurser började.
Jag blev så otroligt glad när pappa helt plötsligt kom innanför dörren! Jag har saknat honom så himla mycket vet jag nu när vi träffats! Sen när vi hälsat färdigt kom mamma med! Åh jag har saknat hennes röst så med...
Nu ska jag åka hem med dom till farmor och sova. Men imorgon är vi hela familjen tillbaka hos Razzel och faster igen!

2 kommentarer:

  1. Förstår att du blev glad när husse och matte dök upp, spelar ju ingen roll hur bra man har det, husse och matte är alltid bäst!

    SvaraRadera
  2. Måste ju ha varit döööhärligt att äntligen få träffa dom igen!!! Fast du har ju haft det jättebra hos Faster, det har vi ju minsann sett! Kram på dej!!!

    SvaraRadera