söndag 5 april 2009

Söndag

I kväll åker min mamma och pappa hem från det där landet som låg så långt bort Thailand tror jag det hette.
Jag har haft så mycket att göra att jag nästan glömde bort att jag ska åka hem. Men nu när faster påminde mig så saknar jag dom jätte mycket och längtar efter att dom ska komma hit så jag kan visa dom alla mina och Razzels lekställen. Jag har hittat massor av roligt på tomten här.
Igår när vi hade varit ute med Niclas som är fasters sambo hela dagen så blev vi duschade sen fick vi ett varsitt ben och Razzel som är som Slösa kan man säga äter upp sitt ben på 2 sekunder sen ligger han och frestas utav mitt. Han får skylla sig själv tycker jag *ler*. När jag hade ätit klart mitt ben sov jag nästan ändå till morgonen.

3 kommentarer:

  1. Klart att du saknar husse och matte, men du har ju verkligen haft det jättebra medans de varit borta! Hoppas att deras semester varit lika bra som din!

    SvaraRadera
  2. Har det redan gått två veckor...??!! Oj vad det går fort! Tänk så kul att får träffa matte i husse igen, fastän du har haft det hur bra som helst! Hoppas dom har haft en skön semester!

    SvaraRadera