onsdag 15 april 2009

Mitt 100inlägg!

Detta är mitt 100inlägg! Oj vad duktig jag är! Och vad passar inte bättre än och skriva lite kort om mitt senaste hyss. Farmor har en väldigt härlig altan som jag så gärna ligger och sover på. I helgen berättade farmor att en del av staketet behövde bytas för de var ruttet. I söndags stod matte lutad mot staketet medan jag var ute och lekte på gräsmattan och pang, så ramla staketet ut och gick lite sönder. Det gick att ställa upp igen och nu blev det lite akutare att byta.

Idag när matte har suttit uppe på övervåningen och pluggat har jag legat ute och sovit. Eller det var vad matte trodde. Jag vill ju så gärna att farmor ska få ett nytt staket ännu fortare så jag beslöt mig för att tugga och krafsa lite på det. Och oj vad de lossnade bitar! Rena rama spånmaskinen jag var! Nu ska jag ner till Razzel!!!




Va väl inte så farligt....

2 kommentarer:

  1. Nej det var väl inte farligt, snarare så hjälpte du ju till, sånt borde uppskattas!!

    Tugga vidare du!

    SvaraRadera
  2. Det är ju som så kul när det lossnar lätt...svårt att sluta liksom! Det ska ju ändå bytas....lika bra att du får tugga lite!

    SvaraRadera