torsdag 30 april 2009

Trevlig valborg eller nåt!?

Hej i vårvädret! Idag är det valborg säger matte, ingen aning om vad det betyder men vi ska iväg på min första fest! Wow! Låter mycket spännande! Ska åka till Uppsala och gå på fest hos mattes bästa vänninor. Ska givetvis orsaka "ååååhhhh" kaos och sno all uppmärksamhet. En granne till mattes vänninor som även är kusin med någon pojkvän ska tydligen ska ha en bernersennen vid namn Loke. Lite rörigt de där men iaf så ska vi få leka en stund. Toppen!


Så har jag ju varit på första hjälpenkurs för hund! Eller ja matte mest, fick träna på att lägga bandage och fick mycket bra information om vad man ska göra när olyckan är framme. Något som alla bör gå! Så fick vi ett recept utskrivit med tabletter, om jag skulle bli ormbiten.

Tänkte även bjuda på en bild från förra helgen! Först ut är en bild när jag spårar. Och på kvällen lyckades Razzel och jag busa i leran lite väl mycket så vi fick ett ordentligt bad på fasters salong.


Viltspår

Usch vilket smutsvatten!

I väntan på min tur...

Matte fönar Razzeltrazzel.

Trevlig kväll!!!

4 kommentarer:

  1. Det är kul med fest...brukar alltid finnas någon som vill klia magen och smyga in nåt gott i min lilla mun ! Visst är det himla härligt att få grisa ner sej i lera....mindre kul att man måste bada sen, men det är smällar man får ta!!
    Ha nu en jättekul valborg och en härlig helg i övrigt!! Puss o kram

    SvaraRadera
  2. Ja fester är toppen, ju fler som är med desto bättre!!! Sicket gott lervatten, ser riktigt gott ut!!!

    Ha en fortsatt trevlig helg

    SvaraRadera
  3. Nämen åååh vad roligt!
    Han är ju helt underbar eran "lille" stjärna =) Hoppas verkligen att vi ses något igen dom hade ju buskul! Ja verkligen synd att vi inte hade riktig kamera. Mobilbilder blir inge vidare men kul att ha det förevigat ändå. Vilka fina berner-kompisar Ruff har =) Ha det så jättebra!

    SvaraRadera
  4. jasså du har varit på salong och blivit frissad och badad...mojsigt

    SvaraRadera