torsdag 2 juli 2009

Min egna pool!

Halloj! Har varit alldeles för varmt för att orka blogga. Jag ligger i stort sett hela dagen framför fläkten och sover, eller ja försöker sova. Så jädrans varmt! Häromdagen åkte matte och köpte en pool till mig! TOPPEN!!! Men inte så att jag badar, nja jag nöjer mig med att blöta tassarna. Så nu fyller matte inte på så mkt vatten längre. Har ju ingen uteplats heller så vi får hålla till mittemot, så de blir ett jäkla bärande på hinkarna fram o tillbaka. Så la matte i handdukar för att skydda botten så jag inte skulle råka ha sönder den, men jag bara bäddar och bäddar när de ligger där så de åkte bort rätt fort. Slänge i en isglass istället! Mums!!!



Trött man blir...




3 kommentarer:

  1. Vad kul med egen pool! Det önskar jag mig åxå!

    SvaraRadera
  2. Jag har oxå en liten pool, perfekt för att svalka tassarna!

    SvaraRadera
  3. hehe ser ut som du ska komma till mej å lära dej å bada lite ruff..eller är det bara ni bruna nuffar som är fega av er. nää stämer nog inte för har ju sett benzons brorsa bada massor.. fast jag förstår ju att isglassen lockar mer.. mat å godis är sååååå gott.. ha nu en fin dag å öva öva å bada så blir d en duktig räddarkille sedan när du blir stor ..nu måste jag stänga ner datorn det mullrar som 17 här..matte är åskrädd så lika bra å passa lite på henne å kanske leka lite så hon inte tänker så mycket på ovädret ;) ha en bra dag..kram nospussar från snobben

    SvaraRadera