måndag 13 juli 2009

Bad bad och bad


En blöt Ruff tass...

Blött var det igår...men oj så skoj det är att simma. Var även en hel andfamilj där igår som jag så gärna ville simma med. Men varje gång jag närmade mig så simma de ut från stranden. Tog mig ut på ganska djupt vatten men vända direkt när matte ropa. Lydig, ja det är nog. Blev några riktiga simpass igår. Simning 3min sen vila, 2min gång i vatten, vila och sedan 3min sim, vila och sedan 3min sim igen. Sen fick jag hämta lite pinnar. Mycket roligt! Försökte även klättra på matte igen och varje gång hon simmade före mig så blev jag lite irriterad så jag försökte bita i hennes fingrar eller armar när hon simmade. Uppskattades inte alls!

4 kommentarer:

  1. Passa dej bara, så du inte dränker din matte!
    Bra att du simmar på!

    SvaraRadera
  2. Jasså hon gillar inte bett i armar och ben=)
    Men så flitiga och duktiga din husse och matte är på att träna dig!
    Kramis fr. Zeldis

    SvaraRadera
  3. Så roligt ni måste ha'!! Tur att din matte har våtdräkt, man får så härligt breda & långa blåmärken om man blir påsimmad av en Nuffe. Själv är jag barnvakt hela dagarna, mycket kakor och smörgåsar blir det när matte inte hinner med.
    Simma lungt! Brorsan Busterbarnvakt

    SvaraRadera
  4. åhh så häftigt foto..halloj grabben asså blir man avis på dej att du får simma å bada . japp blir man.. kul att sommaren blev hufsad så nu kan vara ute så mycket som du är.. simningen går ju bra ser jag du lär bli en ehjare på livräddning när du blir stor.. ha nu en superfin dag må gott krma från snobben som bytt adress..raberg.se har vi bloggen på nu ;)

    SvaraRadera