måndag 6 juli 2009

Valpträffen

Oj vilken dag det var igår! Toppen kul! Vi var 4 syskon men det räckte bra! Fullt upp med att bekanta sig med alla. Så var mamma Isolde där och Queenies huskompis Dutchess. Gillade verkligen Dutchess men vi fick ju inte leka :( Husse höll mig nästan hela tiden i kopplet, men det funkade bra! Satt mest och lät tjejerna komma till mig. Så var Buster där också. Stor kille han var och jätte fin färg. Vi var väldigt lika varandra tyckte matte och husse. Blev en hel del kort. 176st :) Men lägger bara in några stycken. Trots att det inte blev någon lek så halta jag jätte mycket igår när vi kom hem. Oroväckande så vi ska boka tid för en ny undersökning. Mina 8veckor har passerat på onsdag. Vet att jag inte ska vara helt frisk då men inte halta sådär mycket för så lite... Rehab ikväll oxå! Njut av bilderna nu så återkommer jag ikväll!!!

Släpp in mig!

eller... vad alla blev närgångna.


Så många njuffar!

Buster

Syster Queenie

Jag

Gunni och mamma Isolde(dom bara låg där hela dan)

Närmast mig står syster Ronja, ligger ner gör Dutchess och Buster står där vid staketet.

Tjejerna gillar verkligen mig

Vilopaus

Ronja som myser med kennelmatte Angela.


alla på samma bild!

Buster och Ronja

Buster och jag

Han är lite större. vägde nästan 10kg mer än mig!

Och lilla söta sebbe var ju också där.




8 kommentarer:

  1. Hejsan Ruff!
    Visst var det kul att träffa alla flickor igår!
    Hoppas det blir bättre med ditt ben så vi kan leka lite.
    Idag har jag mest lust att sova/vila, det är jobbigt att jaga flickor. Matte måste verkligen köpa en ny kamera, för hennes bilder är inte lika fina!
    Ta' det lugnt! Nospuss ifrån Buster

    SvaraRadera
  2. Men vad mysig dag ni ser ut att ha haft! Vad kul att träffas=)
    Men stackars dig att ha ont igen:( hoppas det snart går över!
    Jasså din matte har haft en sån gris? Den måste du tjata till dig=)
    Min matte tyckte nästan grisen var för fin att ge till mig, hon vet ju att jag brukar slakta mina mjukisar:) Äsch då! ingen är för snygg för att slaktas=)

    SvaraRadera
  3. Nu sitter matte med en klump i halsen igen....tror hon har njuffe-abstinens!!! Gudars vad fina ni är, allihopa! Ja kolla ditt ben, Ruff, så det inte är nåt tok igen!
    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Fina bilder, så kul att se så måmga bruna nuffar.
    Tråkigt att du ska halta =(

    Kramisar!

    SvaraRadera
  5. hoppas du blir bra i dina ben snart , måste vara jobbigt att ha ont sådär..

    SvaraRadera
  6. Va kul med valpträff, så stor din mamma är...

    Hoppas att du varithos veterinären och att det gick bra och att du snart är helt återställd..

    Kramar

    SvaraRadera
  7. Vad gulligt, som en stor hög jättelika nallebjörnar. :-)

    SvaraRadera
  8. ville bara tacka er så mycket för att ni kom.
    Jätte kul att äntligen få se dig i action Live iallafall!!!!
    Tycker faktis väldigt synd om dig killen med ditt halt ben... Blir ju lite orolig!!!
    Men hälsa matte och husse att jag verkligen uppskatta att dom tog sig tid och komma hit....
    Massa bamse kramar Angela på Ålyanskennel

    SvaraRadera