tisdag 21 juli 2009

Semester

Halloj! Nu har det varit dåligt med uppdateringar men matte skyller på en glömd kamerasladd och att vi har fullt upp hela tiden. Vad har vi gjort då? Jo tillbringat helgen hos faster! Badat och kelat och ätit god mat. Och hjälpt till med och bygga huset. Jag har badat i min pool men så krafsa jag lite för mycket på botten och vips rann allt vatten ut genom ett litet hål. Nu är vi hos mormor och morfar i Öregrund. Har haft lite rehab för mig själv här. Haltade mycket förra veckan och i helgen men nu är det "bra". Haltar inte iaf och matte pratade med rehab igår och nu ska vi ta det lugnt under veckan. Mest gå i vattnet och när jag får en flytväst så får jag simma lite grann.

Påtal om flytväst så budade matte hem en fin på tradera häromdagen. 170kr bara! Kap! Hoppas den passar. Husse får ta med den ut hit i helgen när han kommer. Han har ju ingen semester denna vecka :( Ikväll så ska matte, faster, kompis carro och brorsbarn Thea åka och spela bilbingo. Får se om jag får följa med...

Trevlig dag!

2 kommentarer:

  1. Ni verkar ha det mysigt, minsann! Bra att du inte haltar längre, du måste vara försiktig med ditt ben!! Här är ju mattes o husses semester slut så nu är det vardag igen = de jobbar och jag sover!!!
    Ha det fortsatt bra!

    SvaraRadera
  2. Matte sätter flytväst på mig åxå om vi ska åka båt och om jag ska simma lite längre men om jag bara ska "plaska" i vattnet då slipper jag=)

    SvaraRadera