lördag 4 juli 2009

Valpträff imorgon!

Halloj! Idag har matte och jag varit själva hela dagen. Blivit lite kopplträning och "sitta i parken och inte skälla på allt och alla träning". Har gett lysande resultat meddelar matte! Dessutom så har jag inte bråkat och lagt mig ner ett par meter ifrån huset som jag har gjort nu den senaste tiden. Matte orkar ju knappt rubba mig *hihi* Men som sagt, idag har det gått kanon bra. Kan det vara för att imorgon ska vi på valpträff hos min uppfödare och måste ju visa att jag är en stor och ordentlig kille!? Nja.. knappast...ska nog vara lite jobbig några dagar till. T.ex. har jag tuggat sönder mattes tofflor. INTE populärt!

Men som sagt, imorgon är det valpträff! Ska bli så roligt! Får se vilka som kommer. Buster skulle iaf dyka upp! Kameran ska självklart med. Får ju fortfarande inte leka men vi får se hur vilda de är. Kanske kan smita med en stund om de lugnar ner sig.


Några bilder från veckans tripp till sigtuna!


Bjuder på ett leende :)

Husse och jag i Sigtuna

varmt var de...

Dags att återgå till favoplatsen, framför fläkten

5 kommentarer:

  1. oj vad kul med valp träff hoppas det kommer många bilder ..
    skulle gärna vilja se din pappa på bild, finns det nån bild på honom.

    SvaraRadera
  2. sååå kul du ska ha i morgon ta jättmånag foton påa lla syskon.. å på dej oxå.. har lömt fråga dej vilken kennel du kommer från.. å när är du född grabben.. hehe nää inet växa om dej de tror jag inte men kanske kan bli lika stor som dej.. matte vill inte ha mej stor som benzon räcker med en big nuffe säjer hon..men halllååå vill oxå bli stor som han om jag kan.. såå din bror är typ skitstor då..jaaa men du kan nog växa ikapp han sedan inte ha brådska.. br adu inte busar för mcyket nu.. å det första fotot här vara bara sååååå fränt.. smile smile..fniss.. du vi är ng lika busiga har käkat upp mates tofflor 2 ggr å sist nu ett par adidas sandaler uj så sur hon blev men hon greja dom så hon kan ha dom ändå.. så nu är det typ träning här oxå på vissa saker..inget kul.. nu ska jag sussa så vi ses snart igen.. hare så himla skoj i morgon då.. krma å nospussar från snobben (matte å benzon hälsar oxå med stor kram å puss)

    SvaraRadera
  3. tackar så bra med info..ska skriva ner så jag komemr ihåg.. jupps ca en månad bara mellan oss jaa .. född den 27 dec ;) japp superfint å häftigt smile ..hehe..har inte fått till nått sånt själv ska nog öva i morgon på det ;) sussa gott hare så bra väntar spänt på foton nu på dej å syskonen.. nospussar // snobben

    SvaraRadera
  4. Kuuul med valpträff!!!
    Vilket fint leende du bjuder på...;)

    SvaraRadera
  5. Hoppas du får det kul på valpträffen! Väntar med spänning på bilder därifrån=)

    SvaraRadera