fredag 3 juli 2009

Razzel på besök!

Halloj! Idag så är Razzel och Aldo på besök! Har inte setts sen midsommar! Faster har åkt in till gamla stan en stund så då fick de stanna här hos mig! Toppen kul! Men husse tog med sig Aldo ut i garaget så jag fick Razzel för mig själv... fast de e ju så varmt så man inte orkar göra ett endaste dugg. Vi sitter bara framför fläkten... och ser ni... jag är större är Razzel nu, hihi!



Flåsar ikapp...

Razzel är ju ingen stadshund som jag. Inte van vid ljud i trapphuset. Så man får ju vara med och stötta stackarn.

Bästa position...framför fläkten.

3 kommentarer:

  1. hehe bra å ha första parkett ;) har oxå legat vid fläkten idag.. vi har två igång.. ja benzon måste ha en oxå när han inte är i källaren utan hos oss på våningen över ;) bra du stöttar killen .. inte lätt veta vad alla ljud är.. tuff grabb du är ruf..skulle nog morra å skälla som sjutton om jag var hos dej ;) sååå stor å fin du blivit..själv växer jag oxå rätt bra ;) är 62 hög nu å hela 37 kg.. det du ;) ha en bra kväll nu å hoppas ni fick något gottis från gamla stan :) nospussar från snobben ps nääää ingen träning här inte i k-holm tyckte jag var synd hade velat lattja med dej men lillhusse är inte ledig å husse kan inte.. ska visst jobba med huset.. suck.. nästa gång kanske....hoppas..

    SvaraRadera
  2. Hejsan Ruff!
    Jag ser att du vuxit duktigt du med, vad skönt med en fläkt. jag ligger mest ute i trädgården i mitt "lilla" hål som jag gjort själv, blir det för varm så gräver jag lite till, sen har jag provbadat mattes damm men det var ingen bra ide', fick onda blickar halva dagen.
    Vi syns väl hemma hos mamma på söndag hoppas jag!!! Hopp & Bus ifrån Bus Buster med matte

    SvaraRadera
  3. Åh, vad kul med kompisbesök! Nä, denna värmen tar nästan kål på en, så jag förstår om ni inte orka busa...
    Matte hälsar att hon gillade de svarta blommorna vid dörren.

    SvaraRadera