onsdag 29 juli 2009

Bilder!!!

Bjuder på en massa bilder från semesterveckan ute i Östhammar!

Gnager på ben som vi fått av faster

Varit och snyggat till mig. (vad gillar ni min tuppkam? Blev inte klippt så men de va ju lite coolt.)
Så här satt razzel och jag när matte kom ut en dag. Vi är verkligen Bill&bull.

Tuggat på ännu mer ben

Åkt muskelbil med Razzel

provat min flytväst. Den var nästan för liten...

Busat med världen bästa husse!


Låter som han där chewbacka(lr hur de stavas) i star wars säger matte och husse. Helt galen blir jag!!!

3 kommentarer:

  1. Hallojsan Ruff!
    Vad tuffa ni ser ut när ni åker bil med husse. Oj vilken tuff väst du har fått.Sån vill jag också ha.

    Ni får ha en trevlig helg!
    Kram Labbe med matte

    SvaraRadera
  2. åhh helt underbara bilder ruff jag sitter här ler med hela fejset.. vad mysssigt du har med husse.. å razzel å du då vilken hälrig kompis.. vad snäll du rä som låter faster trimma dej.. jag sak ta tag i båda mina njuffar i veckan de mååste bli bättre trimmade nu jag gjorde bara halvhjärtat efter bad.. har inget br abord så amn får ont i ryggen å ancken av å ah de på golvet ;) såååå nu är du hemam igen då känns väll skönt det oxå.. såå västen blev nästan för liten ja du växer väll så det knakar det gör ju snobben oxå.. tidne går så fort .. vi hade åter ebsök av benozns bror molle ii går en stund de var på väg hemåt.. det rä så myisgt å få träffa molle han är så snäll å go å lugn..annat med mitt vildjur benzon för å inet tala om busfröt snobben ;) kan inet tro du är lika busig som han ele rjooo det har jag ju sett hahaha.. hur äre emd det har det avtagit emd å tugga mattor å kartonger?? här sringer snobben nu runt å snor allt sm han ser i sin väg.. nä dags för fika å seda ut e kortis emd grabbarna så de får spirnga av sig lite bus.. ha en underbar dag å må så gott ni alla.. kram å nopussar till de från annie benozns å snobbens matte

    SvaraRadera
  3. så många fina bilder<3
    du har blivit en STOR kille nu Ruff.
    jag har oxå vuxit lite de får du snart se =P
    tom Din faster sa att jag vuxit idag när jag träffa henne // Wilda

    SvaraRadera