fredag 13 mars 2009

Finns ingen som dig

Halloj! Idag är det fredag den 13! Sägs vara en oturdag men det tror jag inte på. Iofs har jag lite växtvärk i ena framtassen men de är väl inte otur? Är ju bra att man växer och frodas! Idag har vi varit i parken en sväng. Solen värmde skönt i pälsen. Men det fanns ingen att leka med. Gick förbi många hundar men ingen som fick stanna och leka. Super trist! Även fast matte försökte busa med mig så är det inte samma sak som med någon med fyra tassar.


Hallå? Ska vi leka? Nehä...inte de.


Vill du leka?

Nåja...för tugga på den här en stund.

Igår kväll var jag husses lilla bebis

Fick leka med min goseberner som påminner om Razzeltrazzel.

Kom igen då! Ahhhh

Nej du Razzel, det finns ingen som dig! Bara dig som man får bita och pussa på. Som är så bra på att busa. Bara dig som man får dela ett ben med. Världens bästa kusin!

5 kommentarer:

  1. Åhhh, tycker lite synd om dig som inte fick någon att busa med när ni var ute, Själv är jag ju bortskämd med kompisar nästan varje dag..
    Tur att du har Razzel, ni är så fina båda två!
    Ha en go helg och kom ihåg, har ni vägarna förbi Borås så finns jag här för lite bus :))

    SvaraRadera
  2. Vad fint du pratar om mig Ruffe. De finns ingen som du heller och vardagarna känns låååånga utan dig men snart ska vi va tillsammans i flera veckor!

    SvaraRadera
  3. Önskar att jag fick busa med dej.....

    SvaraRadera
  4. Hej! Klart jag kommer ihåg er. Vad söt Ruff är :) Han har en jättefin brun färg. Vi kommer alldelles säkert ses på utställningarna framöver :D Vad roligt att ni har en blogg om Ruff! Kommer följa den här :)

    Ha det fint!

    SvaraRadera
  5. men har du växt verk stackars dej..hoppas det snart går över

    SvaraRadera