onsdag 11 mars 2009

Snö var det här!



Idag har jag varit med matte på jobbet igen! Gick jätte bra! Fick flera fina kottar av barnen att tugga på! Så fort vi kom hem var det dags för lunch och sedan en skogspromenad. Jag gjorde lite som jag ville. Och matte ville såklart filma minsta lilla steg. Roligt hade jag iaf och fy vad med snö det fastnade i pälsen. Sen så smög jag omkring i skogen och skulle man inte veta att jag var en njuffe skulle men lätt tro att de var en björn som kom lufsande i skogen!


Här sitter jag och tittar på när barnen leker. Inte mycket att hänga i julgranen kanske men det funkar! I stort sett hela tiden står det 10 ungar och glor på mig men de har just gått in och matte ska sätta mig i bilen igen.


En lite längre film! 4min nästan! Hade ingen lust att lyssna på matte. Finns ju så mycket att utforska här i skogarna! Får se om ni ser mig hela tiden. Ibland tittar jag upp bland stenar och granar!

En liten gran?

Lite snö var det här!

lite i trappträning har jag också hunnit med

Lite trött...jobbigt att bära runt på 1kg snö.

Jag har även hunnit med och följt med husse ut till ladan och meckat med bilen. Eller ja kanske inte har meckat så mycket... husses farbror var med och lilla Snövit som jag mycket hellre jagade. Så vi far runt där i ladan. Hann även med att göra nr2, men det gjorde jag på ett hemligt ställe som husse inte hittade på. Stor lada de där.



Snövit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar