onsdag 25 mars 2009

Östhammar

Mamma och pappa sa att dom skulle på semester men det är ju jag som har det! Det ända jag gör om dagarna är att leka med Razzel och Aldo! Men igår sa faster att vi skulle spåra och jag tänkte ja det låter ju roligt så jag Razzel och Aldo väntade i bilen medan faster och hennes kompisar gick iväg och la spår. Sen hämtade hon mig satte på mig någon sorts sele och en låååång lina. Hon pekade ner i backen och jag tittade och JISSES vad det luktade gott! Jag gick efter den goda doften och hittade ett super gott ben som jag fick bära hela vägen tillbaka till bilen.
Sen blev jag så trött så jag sov hela kvällen och hela natten.

Ser ni mamma och pappa vad jag hittade?!
Det var lite tråkigt att vänta medans faster var borta, men Razzel sa att det var värt väntan.

Sov gott!

2 kommentarer:

  1. Va duktig du é, djupt imponerad är jag!
    Gott att se att du har det så gott medans dina "päron" är borta!

    SvaraRadera
  2. Du är ju jätteduktig, vad månde bliva??
    Ser att du har det jättebra på din "semester"! Ha det gott!

    SvaraRadera