lördag 21 mars 2009

Uppdatering!

hejhej! Längesen sist! Vad har jag haft för mig då eftersom jag inte har kunnat uppdaterat er!? Jo torsdagen spenderades i Gävle hos morbror då matte hade lektion. Fick en grisknorr som tröst och på eftermiddagen när matte kom hem åkte vi till en klasskompis till henne. Där väntade en så söt tjej! Donna, en goldentik på drygt 1,5år. Vilket yrväder! Sprang runt, hoppa över, sicksacka runt mig, you name it! Hon var helt enkelt överallt. Så det vara bara att avakta tills hon lugna ner sig lite så kunde vi busa lite lugnare. Jag är ju inte så där snabb! När jag för en gångskull tycker att det borde ha tagits lite foton så glömde matte kameran. Men men. de har lovat oss fler lekstunder.



Idag däremot har vi hälsat på husses farbror och leonbergarna Tarzan och Baltzar. Så har vi promenerat lite i solen. Hittade en mycket smaskig pinne som jag bar hela vägen hem. Imorgon kommer faster hit med Razzel. Ja Aldo och Niclas med såklart men skojigast med Razzeltrazzel. Matte och husse åker bort imorgon. Så här är det fullfart för tillfället. Matte håller på med en matematiktenta som hon håller på att bli knasig i huvudet av, samtidigt som hon städar och tvättar. Husse då? Jo han har lagat middag och...tittat på film! Inget är packat ännu men får hinna med det imorgon.

2 kommentarer:

  1. meeeen har du varit i Gävle ,
    där brukar ju jag oxå vara

    SvaraRadera
  2. Det var då ett väldigt åkande på dig :)

    Vi förstår om matte blir lite knas av matten, min matte klarar inte ens av att hjälpa 14-årige Max med hans läxa!

    SvaraRadera