söndag 22 mars 2009

På resande fot!

Hejhej! Nu ska jag följa med faster hem till Östhammar. Kommer vara mitt hem de närmaste två veckorna. Matte och husse ska åka till Thailand på semester. Fick inte följa med, men det gör inte så mkt. Har ju min Razzel! Sen tror jag att jag skulle flåsa ihjäl mig. Ska få göra en massa roligt hos faster. Följa med på valpkurs, lära mig spåra, träna utställning och koppelträna. Och så ska jag lära mig varva ner lite till. Är lite för hetsig ibland! Faster ska hjälpa mig blogga de kommande veckorna så jag hoppas ni kikar in!

2 kommentarer:

  1. Du har tur du, med en så engagerad faster....Hoppas husse o matte får en skön semester där i värmen! Ha det gott Ruff!

    SvaraRadera
  2. Har inte varit här på ett tag.
    Väldigt vad det händer.
    Hoppas att du har det jättebra hos faster o att det dyker upp ett och annat inlägg från dej.

    SvaraRadera