onsdag 4 mars 2009

Ingen hemma!?

Hejhej! Nu har matte och jag tillbringat två dagar uppe i Gävle igen. Matte har gått i skola och jag har varit med morbror och hjälpt honom med pluggandet. Imponerade även på hans kurskompisar som var där och gjorde något gruppuppgift. De där är ingen hund, det är en björn! sa de! Så har matte och jag varit ute och plusat i den djupa snön(men inte lika djup som snön som du har Torsten, OTROLIGT!). Iaf blev jag riktigt trött när jag hade hoppat omkring där så jag somna på stört! Idag när vi väl kom hem så fick jag gå lös fram till dörren för matte hade så mycket att bära. Jag halvsprang hem till dörren för klockan var över 16 och då är husse hemma efter jobbet. Matte öppna dörren och jag tänkte...wieee nu kommer jag husse! Husse? Hallå? Men vad tusan!? Letade igenom rummen och ingen HUSSE!? Här har man varit borta flera dagar och man får inget välkomnande!? Nej de gilla jag inte. Så gick och la mig vid altan dörren och sura. Matte ringde och undra var han höll hus och såklart var han ute och meckade med bilen. Men utan mig! Usch så taskigt. Nåja, hann ju glömma bort varför jag var sur när han väl dök upp och nu har vi gosat och busat.

Inga bilder denna gång, kommer imorgon! sov gott!!!

3 kommentarer:

  1. Ja du Ruff, det är tur för människorna att vi hundar är så förlåtande!

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas att du kommer och hälsar på mig i helgen så vi kan busa du och jag! Ska lära dig några nya bus jag lärt mig i veckan av Aldo

    SvaraRadera
  3. Hussar tänker inte alltid efter ,vet du, Ruff! Det är därför dom behöver oss förlåtande hundar! Så är det!
    Ha nu en bra dag, hoppas du får plumsa lite mer.... Kramar till er!

    SvaraRadera