torsdag 12 mars 2009

Morgonpromenad!

Hejhej! Vilken härlig morgon trots att solen inte ville titta fram! Matte och jag tog en morgonpromenad i området. Tänkt för att jag skulle göra n2 men det ville sig inte riktigt. Bra det för då blir det snart en till promenix! Här kommer iaf en massa bilder!


Går och sniffar på lite bajs

De är inte ofta som jag springer men här kommer jag

Har lyckats få dreggel i pannan. Ser ni? precis över ögat.


Ohh vad är det där? Sopbilen!

Låg här och väntade på den. Och när den väl kom ville jag inte flytta på mig. Men det gick så bra så. Gubbarna stack ut huvudet och vinkade och pratade med matte. Åh vilken Björn. Är han snäll? Självklart är jag snäll! Knasig fråga!

Sen var vi snart hemma och då började jag som vanligt att trotsa. Med kopplet i mun ville jag ligga och kika på bilarna.

Sen lyckades matte ignorera mig så mycket att jag villigt ställde mig upp och började sakta gå mot dörren. Men så fort hon spänner kopplet lite så blir det dragkamp. Får ni se en 4min lång film på trotsRuff och även så duktig jag är när jag kommer in. Men precis när jag lägger mig så tar batteriet slut på kameran! Typiskt!


Som tur var kunde matte knäppa några kort på mig med mobilen när jag blir fönad! Love it!

Skönheten!

5 kommentarer:

  1. hej ruffe tuffe i dag har jag min tjej Nita här hos mej. Våra mattar har dragit omkring med oss i hela öregrund och dess shoping kvarter ,mycket att titta på,värst var Det när nita höll på att fastna med nosen i en kaktus i en blommsteraffär, men det gick bra!

    SvaraRadera
  2. Va kul att se dig "in action"
    Kul film, så får jag inte göra med min matte, men när husse är ute med mig så kör jag järnet med dumheter, så kul!

    SvaraRadera
  3. Stora gulliga Ruffe kom snart och hälsa på igen!!

    SvaraRadera
  4. Du är allt ett busigt litet troll du!!
    Du kan ju springa, och det kommr du säkert att göra mycket vad det lider!
    Äntligen fredag! Puss

    SvaraRadera
  5. Hej på er. Ruff är verkligen jättesöt. Jag tycker att han liknar både Hero framifrån och Hector i profil. Kanonfin blogg. Kommer fortsättningsvisatt gå in och läsa här

    SvaraRadera