måndag 16 mars 2009

Hej på er!

Hejhej! Nu har det varit helg igen! Är vädlgt dålig på att uppdatera under helgerna. Lovar att skärpa mig! Som vanligt har vi varit ute i Östhammar. Har legat ute på altan hos farmor och sovit en hel del! Busat med Razzel och Aldo. Har busat med matte och husse. Varit ute hos faster på hennes jätte stora tomt. Där springer jag omkring i mörkret. Inte rädd för något. Matte släppte ut mig för en kissrunda. Så såg hon att jag försvann bakom en gran och sen blev det tyst... Så hon gick och hämta matskålen och skallra med. Brukar ju komma men inte då! Hmm vart tog han nu vägen då tänkte matte... Hämtade ficklampan och ut och följde mina fotspår. Så ropade faster "Nemän Ruff", så satt jag vid altanen på andra sidan tomten. Matte fatta inte hur jag hade hunnit med att springa dit under den tiden hon hämta ficklampan. Oupptäckt! Men det kan hon allt få klura på. Tänker jag inte berätta.

Favoritplatsen

Tokig

Skrattar lite
Idag har jag varit med matte till förskolan. Hon vikade på sin vanliga plats idag så jag fick träffa alla hennes ungar. Hade säkert 30 ungar som stod och kikade på mig medan jag tuggade på min grisknorr. Tyvärr glömde matte kameran men vi ska dit imorgon igen en stund så ska försöka ta ett kort då. Sen fick en av mattes ungar följa med och rasta mig. Hon tyckte det var så roligt! Hon var mycket mindre än vad jag är också så de va bäst att vara lite försiktig.

Dags för att sova! Börjar tidigt imorgon!

1 kommentar:

  1. Njuffar är trots sin storlek väldigt smidiga o snabba....(matte vet)...
    Va' roligt du ser ut att ha på bilderna! Och altanen ser skön ut! Ha en bra tisdag med alla barnen på jobbet! kram

    SvaraRadera