måndag 9 mars 2009

En vanlig dag!

Hej på er! Nu mår jag prima igen! Men är inte så kul att gå på special diet och äta visa bestämda tider! I lördags var jag så hungrig så jag fick upp locket på kusinernas mathink och vräkte i mig mat innan de hann att upptäcka mig. Tyvärr så kräktes jag upp de nästan lika fort :(

Annars har helgen varit bra. Massa bus med Razzel och Aldo. Försökt busa upp katten men han bara fräser. Fick även ett nytt koppel av faster och en boll av Razzel som krya på dig present! Så snällt! Igår var vi ute och lekte och husse slängde snöbollar som Razzel jagade. Sen fick han nåt ryck och sprang så fort så jag inte hängde med. Tvärvände och kom rakt emot mig så jag flög omkull, så låg jag där halvt chockad men när han kom tillbaka så högg jag honom i sidan och sen var det full fart igen. Tror att Razzel får se upp, jag börjar bli stark och snabb :) Fast vi har ju inte bara busat heller, har blivit en hel del pussar också. Men de korten har faster så ska be henne skicka över så ni får se!


Ett kort på husse som lyfter Razzel, riktig bjässe!

Kul med en kommentar från brorsan Buster! Måste erkänna att jag inte har en aning om vart du befinner dig!? Skulle va kul om du ville meddela det eller om du har någon egen blogg/hemsida/mail? Så man får se lite bilder på dig eller kanske en lekstund någon dag!? Hör av dig! Så måste jag säga att de va skönt att du slapp att åka till veterinären! Men nu mår jag toppen!

4 kommentarer:

  1. Oj, vad skönt att du mår bra och är pigg o rask igen! Synd bara att du måste va' hungrig....jag vet hur det känns! Jag o matte ska ut på lunch prommis nu, det ska bli skönt! Kram och sköt om dej ordentligt!!

    SvaraRadera
  2. Vilken stark husse du har!!
    Gott att du mår bra igen, jag var lite orolig ett tag..
    Om du kollar min blogg från fredags så kan du se att jag mötte en kille av samma ras som dig, han var dock inte så intresserad av mig...

    SvaraRadera
  3. Hej där.
    Skoj att du mår bättre, missade jag varför du var sjuk?
    På www.sheltielins.se kan du se små pälsbollar som säkert är riktigt skojiga att jaga =)

    Hälsa matte
    /Malin - skolkamraten

    SvaraRadera
  4. Kul att du mår bra igen ! Om du vill kontakta mig så får du maila min matte Helena ! Hon har en bild på mamma Pisse & pappa Amadeus tillsammans som är rolig att spara.
    Hälsningar Bus Buster ! www.helenablomkvist@msn.com

    SvaraRadera