måndag 30 mars 2009

Kalas och Teori


Hejsan allihopa!!
Jag ber om ursäkt för att jag inte bloggat på ett tag. Jag har fullt upp här hos faster. I lördags fyllde faster år och då var det massor av folk här hemma och alla ville klappa mig, speciellt en liten kille som var lite äldre än mig, han är 10 månader och heter Rasmus. Medans han klappade mig passade jag på att pussa massor på honom för han var såå söt...


Nu på kvällen har jag och Razzel varit med faster när hon haft teori för sina kursdeltagare på en av hennes unghundskurser. Dom var med jätte mysiga och klappade mig massor.
Sen somnade jag brevid min bästaste vän Razzel fot mot fot...











Sov gott!

3 kommentarer:

  1. men ruff! Vilken jatte tass du har! fran husse o matte

    SvaraRadera
  2. Åh så sött!!!! Både med lille Rasmus och med tassen, alldeles varm blir man!

    Puss på dig Ruff

    SvaraRadera
  3. Du har det ruskigt bra du!!! Pussa bäbisar o somna med din bästa vän....*avundsjuk*!
    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera