tisdag 5 maj 2009

Avslutningskurs och tårta!

Halloj! Har varit på resande fot idag igen! Först till Gävle och spendera dagen hos morbror och sedan vidare till Östhammar och gå på avslutning i utställningskursen! Gick jätte bra även om jag inte fick trava så mycket. Men köttbullarna gör sussen och får mig i fokus. Fick jätte fint diplom av Linnea och så fick vi fint Diplom av faster efter Läsa hundkursen. Sedan åkte vi vidare till Öregrund till mormor och Mini. Fick mat och en god tuggsko och TÅRTA! Wow det var gott det! Det är mattes födelsedag idag så då blev det lite extra smaskigt även för mig! Så fick matte en rolig rosa påse full med guldtior. Och mormor sa att det kommer en spikmatta om någon vecka. Låter mycket intressant. Kanske något att sätta tänderna i? Ha som tandpetare eller något? Ska undersökas!

Nu är det sovdags! Imorgon är det Gävle igen innan vi åker hem till Väsby. Matte lovar lite bilder imorgon!

5 kommentarer:

  1. Grattis till matte, hoppas hon haft en underbar dag!!!

    SvaraRadera
  2. Gratulera matte lite i efterskott från oss här i Pite'!!!
    Usch, jag önskar den där utställningen jag ska på var över.....
    Kram på er!

    SvaraRadera
  3. men va härligt med en massa köttbullar klart man springer fint då...toppen

    SvaraRadera
  4. Jaa bilder vill vi ju sjävklart ha! =)

    Tack för titten av din blogg!

    Må gott!

    SvaraRadera
  5. Åhh tårta å köttbullar sååååå gott Ruff.. skulle oxå spinga superfint å lyda massor tror jag aif om jag fick sånt gott :) ha en fin dag .. nospussar från snobben

    SvaraRadera