onsdag 13 maj 2009

Jag älskar kartonger!

Ni som känner mig vet ju att jag älskar att ha sönder kartonger! Och när jag kommer hem till farmor har hon alltid någon på lager! Sist jag var där så hade hon fått nya solstolar! Och gissa vem som fick kartongerna!? Jo jag! Aldrig fått så stor låda men jag kämpade på och ordnade små bitar över hela altanen. Super kul! Har en till som väntar där hemma i helgen!


Oj vilken stor kartong att sätta tänderna i!


Razzel fick inte ens försöka

En liten film på mitt tuggande

5 kommentarer:

  1. Tack så mycket gumman! =)
    Och Ruff är ju bara för söt, superkul att läsa om hans vardag, haha =)

    SvaraRadera
  2. Hej Ruff
    Vilken supersöt kartonggnagare du är.!!!!
    pussar

    SvaraRadera
  3. jisses så duktig du är påd et där du ruff en annan får minsann inet ah sååå skoj som du här får man lära sig att hålla sig på mattan ;) ha en fin dag må gott å du tugga å dra liiite åt emj oxå jag älskar appper å kartonger jag oxå masssssor // kram snobben

    SvaraRadera
  4. Emelie och Nemo15 maj 2009 kl. 10:59

    Hihi busig du är Ruff, hoppas att du och jag kan träffas någon gång så kan vi leka!

    Hundpuss /Nemo

    SvaraRadera
  5. Men lilla gubben så söt du är.
    Håller mina tummar för dig nu i veckan när du ska på återbesök!!!
    Tänker på er alla tre!!!! Men mest dig såklart!
    Kramar Gela

    SvaraRadera