tisdag 19 maj 2009

Operation imorgon

Hejhej! Idag har jag fått varit hemma själv i 4timmar! Matte åkte iväg till skolan vid halv tio så jag fick vara hemma tills husse hade lunchrast och kom hem och hämtade mig. Vid 2 lämnade han mig hemma igen och slutade jobbet vid 4. Matte riggde digitalkameran innan hon gick så de kunde få se hur jag betedde mig de första 10minuterna. Ett tips hon fått av faster. Var väl inget toppen resultat. Kort och gott: Kameran stod mot dörren. Radion sattes på och Matte hade gömt lite godis och lämnat en kartong med godis i hallen och en i vardagsrummet. Det roade jag mig med de första 5min. Sen hör man hur jag skäller ett par gånger. Sedan kommer jag till dörren och i 2min sitter jag och ylar och skäller. Fattar inte varför ingen kommer tillbaka och hämtar mig när jag blir så ledsen. Sedan går jag iväg och filmandet tog slut. När husse kom em på lunchen låg jag vid dörren och sov. Men det syntes att jag hade haft lite kul. Mattes gosedjur var slängda lite överallt och kartongen var söndersliten.

Är det någon annan som vet hur deras älsklingar reagerar och vad de har för sig när husse och matte lämnar dem själva? Kul att höra andras erfarenheter!

Imorgon är det dags för operation! Så blir ingen frukost imorgon =( och frukosten som är mitt favoritmål! Klockan 8 ska vi vara på Albano! Får se om jag får komma hem imorgon eller om vi syns på torsdag!

2 kommentarer:

  1. Hej Toker!
    Då blir det att träna för uppenbarligen är det jobbigt att vara själv hemma för dig *ler*
    Operationen kommer att gå bra och tänk vad mkt godis och annat du kommer att få efter operationen för att du varit så duktig!
    Hoppas vi ses snart raring!

    SvaraRadera
  2. Jag var tvungen att lära mej ganska fort att vara ensam och jag tycker det går bra....Jag hittar inte på nåt under den tiden, men SEN när dom kommer hem, då kan det hända ett o annat...
    Lycka till med operationen!

    SvaraRadera