lördag 23 maj 2009

Utställning

Medan matte, Razzel och faster var på utställningen idag har jag bara varit hemma. Husse har mekat med sin bil och farmor jobbar ju natt så då måste hon sova ibland...

Matte kommer dessutom inte hem inatt för hon skulle på någon tjejfest. Men nyss blev jag jätte glad när husse sa att vi skulle åka till Razzel! Så nu är jag här och av faster fick jag en vattenleksak som kan ska ha när jag rehabiliteras med vattenträning!
Jag får inte leka med Razzel men nu har ja ju leksak och ett super gott grisöra som husse köpte.

Nu sticker jag o biter på flytfisken igen hej svejs!

2 kommentarer:

  1. Jag har oxå fått vila ett tag, nästan 3 veckor, ganska jobbigt, men, en massa tycka synd om hunden grejer fick jag och det verkar ju du också få :-)

    SvaraRadera
  2. så ballt emd vattenleksak då ska du se du komemr bli frisk å kry snabbt nu ;9 önskard ej en fin å njutfull pingsthelg må gott å simma lugnt..fniss // benzon å snobben

    SvaraRadera